۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۸
کد مطلب : ۲۱۵۷۳

مسکو: شرکت‌های روسی به‌زودی پروژه‌های مشترک با ایران را اجرا می‌کنند

معاون نخست‌وزیر روسیه می‌گوید با برداشته شدن تحریم‌ها علیه ایران فرصت جدیدی برای اجرای پروژه‌های مشترک بین تهران و مسکو فراهم می‌شود.
مسکو: شرکت‌های روسی به‌زودی پروژه‌های مشترک با ایران را اجرا می‌کنند
به گزارش جهانبین نیوز، آرکادی دورکوویچ، معاون نخست‌وزیر روسیه، می‌گوید توافق‌ها درباره برنامه هسته‌ای ایران و نیز برداشتن گام‌ها برای رفع تحریم‌های بین‌المللی چشم‌انداز‌های جدیدی برای پروژه‌های اقتصادی بین مسکو و تهران ایجاد می‌کند.

دورکوویچ در اظهاراتی که در خبرگزاری ایتارتاس منتشر شد، گفت: "برداشته‌ شدن تحریم‌ها فرصت‌های بیشتری را پدید می‌آورد. ما هیچ‌گاه همکاری با ایران را متوقف نکرده‌ایم. هیچ‌گاه کشورهای دیگر، شامل کشورهای اروپایی، نیز همکاری با ایران را متوقف نکرده‌اند. آنها صرفاً احتیاط بیشتری کردند".

وی در ادامه با اشاره به علاقه شرکت‌های روسی برای فعالیت در پروژه‌های مشترک با ایران گفت: "فرصت‌ها و قراردادهایی وجود دارد. فکر می‌کنم که شرکت‌های ما پروژه‌هایی را پیشنهاد خواهند داد که در آینده نزدیک اجرایی می‌شوند".

ایران و گروه ۱+۵ ــ آمریکا، روسیه، چین، فرانسه،‌ انگلستان و آلمان ــ پس از هشت روز مذاکره در سوئیس به راه‌حل‌هایی برای تدوین توافق نهایی دست یافتند.

انتهای خبر/۱۰۲۴ج
مرجع : رجا نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۵۵:۱۱

29 Dec 2019