۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۴
کد مطلب : ۱۹۷۵۳
امام جمعه فلارد:

9 دي تلخ ترين خاطره براي دشمنان و انقلابي ترين حرکت مردم در دفاع از ولايت بود

امام جمعه فلارد در خطبه هاي نماز جمعه ي اين هفته به سالروز 9 دي روز بصيرت و ميثاق با ولايت اشاره کرد و گفت: سعي کنيد به جاي حرکت هاي جمعي و احساسي، جريان فتنه و حماسه ي 9 دي را براي مردم تبيين کنيد.
9 دي تلخ ترين خاطره براي دشمنان و انقلابي ترين حرکت مردم در دفاع از ولايت بود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان؛ حجت الاسلام بخشايش پور، با استناد به فرازي از خطبه ي 101 نهج البلاغه خاطرنشان کرد: در اين کلام نوراني دو ويژگي براي فتنه ي معاويه  بيان شده يکي اينکه فتنه زاد و ولد دارد و به خودش ختم نمي شود و ديگري اينکه با فرافکني و موج سازي درگيري ايجاد مي کند و اين دو ويژگي فتنه ي معاويه در فتنه ي 88 کاملا مشهود بود.


وي افزود: در فتنه ي 88 افرادي که يک روزي در کنار امام(ره) و دست به سينه  براي اجراي فرمان امام (ره) بودند اين ها شدند و خنجر به دست در مقابل امام(ره) قرار گرفتند و فتنه کاري کرد که همان سينه چاکان امام کار را به جاي بکشند که يک عده عکس امام را پاره کنند و هيچکدام از آنها صدايشان در نيايد. و همچنين ويژگي دوم فتنه ي 88 جريانهاي جاه طلب و فرصت طلب بود که مي خواستند به هر نحوي  ولو  آتش زدن پرچم امام حسين(ع) و حرمت شکني ماه محرم و عاشورا، پست و مقام بگيرند .ولي ستون خيمه ولايت فقيه با رهبري و هدايت و تدبير حکيمانه در جايگاه رهبري و تصميم به موقع ملت آگاه، اقدام فتنه را با جواب دندان شکن روبرو کرد و به زباله دان تاريخ انداخت.

ايشان تصريح کردند، 9 دي تلخ ترين خاطره براي دشمنان و انقلابي ترين حرکتي بود که مردم در دفاع از ولايت انجام داده بودند و اين معنايش اين است که يک عده فکر نکنند که مردم انقلابي 1388 از مردم انقلابي 1357 فاصله گرفته اند ملت ايران با انقلاب نهم دي ماه به همه ي دشمنان نظام و مرتجعين منطقه و افراطيون فتنه گر فهماند هر توطئه اي بخواهد آرامش اين کشور را به هم بزند زير قدم هاي راسخ و مستحکم اين ملت له خواهد شد.

 امام جمعه  فلارد در بخش ديگري از سخنان خود، به مطالبات مردم بخش فلارد از جمله تکميل و به بهره برداري رسيدن بيمارستان مال خليفه، فعال نمودن جايگاه سي ان جي قرح، بهينه سازي چهار راه روستاي کلواري، ورودي جاده ي روستاي سندگان و شهر مال خليفه ، تعطيلي پتروشيمي لردگان واقع در بخش فلارد و مساعدت و چاره انديشي مسئولين، کمبود  نيروي انساني  در بعضي از ادارات بخش فلارد و پيگيري موضوع ارتقاء بخش فلارد به شهرستان، اشاره کرد و خواستار توجه ويژه ي مسئولين شد.

حجت الاسلام سيد محمد باقر بخشايش پور  ضمن تسليت فرا رسيدن هشتم ربيع الاول  سالروز شهادت امام حسن عسگري(ع) گفت: واقعا در عرصه ي زندگاني اهل بيت(ع) و سيره ي معصومين(ع)، تنوع ها در همه ي ابعاد حتي در  مظلوميت آنها وجود داشته است  ويکي از  مصاديق  آن،غسل و کفن کردن امام حسن عسکري(ع) توسط امام زمان که 5 ساله بود.

قبل از خطبه هاي نماز جمعه آقاي مجيد جليل سرقلعه نماينده ي محترم مردم  شهرستان لردگان در مجلس شوراي اسلامي در خصوص مطالبات مردم و اقدامات انجام شده  در بخش آب روستايي و شهري،راه و ساختمان ، بهداشت و سلامت،کشاورزي،صنعت،ورزش و پتروشيمي لردگان واقع در بخش فلارد،به ايراد سخن پرداخت.

پايان خبر1020ج / 630 ل

 
مرجع : سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۳۶:۵۴

1 Jan 2020