۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷
کد مطلب : ۱۸۲۹۱

تولیدکنندگان و مصرف کنندگان بخش مسکن در انتظار ابلاغ سیاست‌های دولت

نائب رئیس کمیته مسکن مجلس با انتقاد از تاخیر دولت در ارائه طرح جامع مسکن، گفت: شفاف نبودن سیاستهای بخش مسکن و بلاتکلیفی تولیدکنندگان و مصرف کنندگان این حوزه باعث بی اعتمادی قشرعظیمی از مردم شده است و وزیر راه و شهرسازی نسبت به این موضوع باید پاسخگو باشد.
تولیدکنندگان و مصرف کنندگان بخش مسکن در انتظار ابلاغ سیاست‌های دولت
به گزارش جهانبین‌نیوز به نقل از خانه ملت، براساس اصل ۳۱ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران دولت‌ها باید در رابطه با تامین مسکن متناسب با نیاز جامعه برنامه‌ریزی مستمر داشته باشند.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی افزود با یادآوری اینکه مجلس در راستای تامین نیازجامعه در بخش مسکن به تصویب قوانین مورد نیاز از جمله برنامه‌های پنج ساله، قوانین بودجه سالانه و ... زمین‌سازی کرده است، افزود: اجرای طرح مسکن مهر در دولتهای نهم ودهم زائیده همین دغدغه‌ها بوده که مورد استقبال و هم اکنون مورد انتقاد قرار گرفته است.

عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: دولت یازدهم با رد طرح مسکن مهر و پیشنهاد جایگزین این طرح در قالب مسکن حمایتی، اجتماعی و ... را مطرح کرده است که در حال حاضر این طرح پیشنهادی در هاله‌ای از ابهام مانده‌ است.

این نماینده مردم در مجلس نهم با اشاره به بلاتکلیفی تولیدکنندگان و مصرف کنندگان حوزه مسکن، تصریح کرد: این وضعیت و مبهم ماندن سیاستهای بخش مسکن باعث بی‌اعتمادی قشر عظیمی از مردم شده است.

وی با یادآوری اینکه بیش از یک سال است کمیسیون عمران پیگیر ارائه طرح جامع توسط وزارت راه و شهرسازی است، گفت: تا کنون نتیجه ای حاصل نشده و فقط از زبان رسانه‌ها گهگاهی مواضعی غیر موفق شنیده می‌شود.

نائب رئیس کمیته مسکن مجلس با تاکید بر اینکه انتظار می رود وزیر راه و شهرسازی هر چه زودتر با تعاملی بی‌نظیر که با مجلس به خصوص کمیسیون عمران دارد برنامه جامع خود در بخش مسکن را ارائه کند، تصریح کرد: بر همین اساس آخوندی وزیر راه و شهرسازی روز سه‌شنبه مورخه ۲۹/۷/۹۳ برای ارائه آخرین گزارش از وضعیت بخش مسکن به ویژه طرح جامع مسکن مهمان کمیسیون عمران است.

پایان پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۳۱:۰۴

23 Jan 2020