۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۳
کد مطلب : ۱۶۷۸۶
وزیر راه و شهرسازی:

بروجن نقش بزرگي در توسعه استان و كشور دارد

وزیر راه و شهرسازی گفت: شهرستان بروجن به طور قطع نقش بزرگي در توسعه استان چهارمحال وبختیاری و كشور دارد.
بروجن نقش بزرگي در توسعه استان و كشور دارد
به گزارش جهانبین به نقل ازکلار، عباس آخوندی عصر امروز در نشست با جمعي از نخبگان شهرستان بروجن محرك و موتور توسعه هر منطقه را مردم آن منطقه دانست و گفت: توسعه هر شهرستان ثمره كار مردم، فعالان اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي است و توسعه متكي به دولت، موقت و لرزان خواهد بود.

آخوندي، شهرستان بروجن را داراي ظرفيت هاي گسترده تاريخي، فرهنگي و ثروت ارزشمند نيروي انساني دانست و افزود: بروجن به طور قطع نقش بزرگي در توسعه استان و كشور دارد.

وي با تاكيد بر موقعيت حساس جغرافيائي اين شهرستان، دسترسي فلات مركزي ايران به جنوب كشور را يك شاهراه اصلي به نام بروجن عنوان کرد و ايجاد شبكه ارتباطي روان و ايمن را وظيفه مديران راه و شهرسازي دانست.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به پروژه های مهم شهرستان بروجن افزايش ظرفيت كاري پيمانكاران چهار خطه هاي محور بروجن را از طريق واگذاري اوراق مشاركت و پرداخت مطالبات، از مهمترين برنامه وزارت راه براي تكميل اين چهار خطه ها عنوان کرد.

وي احداث راه آهن اصفهان ـ خوزستان از مسير اين شهرستان را وعده داد و گفت: اجراي اين پروژه با ظرفيت نهايي ۵۷ ميليون تن جابجايي بار در سال و سه ميليون نفر مسافر از سال ۹۴ آغاز خواهد شد.

وزير راه از تخصيص ۱۰۰ درصدي اعتبار براي بيمارستان ۲۲۰ تختخوابي بروجن در سال آينده خبر داد و گفت: اين پروژه در سال ۱۳۹۴ به اتمام خواهد رسيد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۲۸:۲۸

25 Jan 2020