۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۱۲۶۳۷
برادر شهید:

مدعیان رفع حصر هم ردیف سران فتنه هستند

برادر مجاهد شهید علی عسگری گفت: پیگیری موضوع رفع حصر از سوی برخی افراد در داخل، نشان ‌دهنده همراهی آنها با فتنه گران خائن است.
مدعیان رفع حصر هم ردیف سران فتنه هستند
به گزارش جهانبین نیوز، حسین عسگری برادر شهید حرم حضرت زینب (س) در گفت‌وگو با خبرنگار مشکات برین، درباره ادعای برخی افراد در مورد رفع حصر سران فتنه اظهار داشت: رفع حصر سران فتنه از چند منظر قابل بررسی است؛ اول اینکه سران فتنه به عزت و آبروی ملت ضربه زدن و باعث خوشحالی خوی استکباری آمریکا شدند.

عسگری با بیان اینکه این جریان باعث آگاه شدن مردم ازحمایت آمریکا از سران فتنه و رسوا شدن فتنه‌گران در چشم مردم خوب بود، تصریح کرد: مسئولان دولتی باید نسبت به مجازات سران فتنه بسیار محکم برخورد کنند و صدای کسانی که همچین ادعای دارند را در گلو خفه کنند.

وی تأکید کرد: آزادی سران فتنه یعنی ایجاد فتنه های جدید و دردسرهای بزرگ تری برای مملکت.

وی با اشاره به طرح مذاکره با آمریکا در دولت یازدهم افزود:برقراری رابطه با آمریکا به هیچ نحوه ای به صلاح انقلاب ما نیست چون در تارخ کشورمان بد عهدی این مزدوران مشهود است.

عسگری خاطرنشان کرد: لازم است مسئولان دولتی و به ویژه رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان نسبت به مداخله دشمنان ملت ایران هوشیار باشند زیرا آنها به دنبال نفوذ در سیستمهای مدیریتی کشور ما هستند ما باید با تمام ذکاوت مواظب که طبق تجربه قبلی رابطه با اینها سم است .

وی افزود: در پس برقراری رابطه با این مستکبران خون شهداء و ظلمهای که در حق ملت های مظلوم شد چه می شود ملتهای دیگر در مورد ما چه فکر میکنن آیا نمی گویند به دنبال منافع شخصی بودید؟

انتهای پیام/
مرجع : مشکات برین بام ایران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۸:۱۱

30 Dec 2019