۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۸
کد مطلب : ۱۲۵۴۰
معاون دادستان کل کشور:

امروز روز تحقق خواست و اراده مردم در سرنگونی استکبار است

مردم ایران همیشه به خواست و اراده خود به میدان آمده اند به همین خاطر خداوند پیروزی را به آنها هدیه داده است.
امروز روز تحقق خواست و اراده مردم در سرنگونی استکبار است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین بام ایران، معاون دادستان کل کشور پیش از ظهرامروز در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با اشاره به حضور پرشور مردم انقلابی شهرکرد اظهار داشت: امروز در لبیک به رهبر و مقتدای خود پاسخی دندان شکن به گزینه‌های روی میز مستکبران خواهید داد.

وی افزود: اگر جمهوری اسلامی ایران پای میز مذاکره حاضر شد و رهبر معظم انقلاب از هئیت مذاکره کننده حمایت کرد به خاطر تهدید ها و تحریم ها نبود بلکه به خاطر تبلیغاتی سوء بود که آمریکا و صهیونیست به راه انداخته بودد و اعلام کردندایران اهل مذاکره نیست.

سید مرتضی بختیاری ادامه داد: ایران با صلابت و اقتدار پای میز مذاکره حاضر شد تا ثابت کند تحریم ها در ما اثر نکرده بلکه نقشه های شوم آنها آشکار شده است.

معاون دادستان کل کشور بیان کرد: قدرت استکباری در حال نابودی است و پیروزی انقلاب ایران اسلامی ما به خاطر حضور مردم در همه صحنه ها است و حاضرند جانشان را به خطر بیندازند تا با فساد و کفر مبارزه کنند.

بختیاری وقتی مردم به خاطر خدا و اسلام تلاش کرده اند و به صحنه آمده اند قطعا وعده خداوند تحقق پیدا کرده و انقلاب را به پیروزی رسانده است.

وی خطاب به مستکبران جهان گفت: ما مردم ایران چه کسی، بهتر از خدا می توانیم پیدا کنیم. اگر شما حمله نظامی روی میز دارید ایرانیان هیچ ترسی از گزینه های شما ندارند زیرا طبق اسناد و گفته های خودتان در ۸ سال دفاع مقدس همه دنیا به عراق مهمات و اسلحه داد تا ایران شکست بخورد ولی نتوانستید کاری از پیش ببرید.

معاون دادستان کل کشور با اشاره به نیرنگ های آمریکا در برابر مردم ایران اعلام کرد: آمریکا با جو سازی در سطح جهان و فرستادن خبرنگاران به داخل ایران و با القاء اینکه مردم ایران به خاطر تحریم ها در صحنه حضور پیدا نخواهند کرد باید امروز بفهمد علاوه بر اینکه مردم با رهبر جمهوری اسلامی ایران تجدید بیعت کردند این پیام را هم به دنیا می دهند که تا پای جان در برابر ارزشها ایستاده اند.

وی خاطر نشان کرد: آمریکا از پیشرفت نظامی ایران ترسی ندارد او از اندیشه اسلامی مردم ما وحشت دارد زیرا خوب می داند همین اندیشه اسلامی ایران را در بخش پیشرفت دانش به جایگاه نهم جهان رسانده است به طوری که این دانش در ایران اسلامی به سمت بومی شدن می رود و در عرصه صنایع نظامی دستاوردهای حیرت کننده ای دارد.

انتهای پیام/
مرجع : مشکات برین بام ایران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۱۷:۲۱

26 Feb 2020