۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۷
کد مطلب : ۱۲۵۰۴
مديركل امور بانوان استانداری:

زنان پشتوانه اصلی نظام و یکی از پایه های اقتدار ملی هستند

حضور زنان غیور چهارمحال وبختیاری در راهپیمایی 22 بهمن به منزله بیعت مجدد با بنیانگذار انقلاب امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است و رکن مردمی بودن نظام در راهپیمایی‌ها ظهور و بروز پیدا می‌کند.
زنان پشتوانه اصلی نظام و یکی از پایه های اقتدار ملی هستند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از شکات برین بام ایران مديركل امور بانوان و خانواده استانداري چهارمحال و بختياري امروز در گفت‌وگو با ضمن تبریک سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: زنان پشتوانه اصلی نظام و یکی از پایه های اقتدار ملی هستند و بی شک حضورشان و پشتیبانی آنها از نظام در همین راهپیمایی‌ها حماسه ای مثال زدنی است.

وی با بيان اينكه زنان نيمي از افراد جامعه را تشكيل مي‌دهند، تصريح كرد: زنان به عنوان پرورش‌دهندگان نسل امروز و آينده نقشي مهم و كليدي در توسعه همه‌جانبه و پايدار در جامعه را برعهده دارند.

روح انگيز كرمي افزود:جهانیان این پشتیبانی مستمر زنان را در راهپیمایی‌ها به صورت مکرر مشاهده می‌کنند و این حضور در رسانه‌ها انعکاس بین‌المللی دارد و به منزله بیعت مجدد مردم با بنیانگذار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است.

کرمی با اشاره به پیام‌های انقلاب گفت: هر گاه ملتی اراده کند می‌تواند سرنوشت خود را رقم بزند، بنابراین نباید هیچ ملتی اجازه دهد که دیگران برای او تعیین سرنوشت کنند.

وی تاکید کرد:می‌توان با حضور اراده‌های ملی قدرت‌های پوشالی جهان را فردا با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در هم ریخت.
مرجع : مشکات برین
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۱۷:۰۶

15 Feb 2020