۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۱۲۴۱۶
کارشناس مسائل سیاسی:

راهپیمایی 22 بهمن حرکت نمادین استقامت ملت ایران است

راهپیمایی 22 بهمن با شکوه تر از سالهای قبل برگزار می شود چرا که این راهپیمایی حرکت نمادین استقامت ملت ایران است.
راهپیمایی 22 بهمن حرکت نمادین استقامت ملت ایران است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین بام ایران، کارشناس مسائل سیاسی استان در جمع نمازگزاران روستای کاکلک در خصوص مبارزه با استکبار جهانی، اظهار داشت: دشمنان ما از راه های گوناگون استفاده می کنند تا ارزشهای ما را زیر پا بگذارند، اولین قدم دشمنان این است که راه را برای پیشرفت انقلاب اسلامی سد کنند و اگر توانایی داشته باشند حتی دست به جنگ نظامی می زنند.

وی افزود: نکته مهمی که مسلمانان باید در مبارزه با استکبار جهانی بدانند این است که، باید در هر لحظه هوشیار باشند، به دشمنان اعتماد نکنند و فریب چراغ سبز دشمن را نخورند.

صادق نیک نام اشاره کرد: همان گونه که خداوند در قرآن کریم می فرمایند در مقابل دشمن باید شدت به خرج داد تا بتوان صنعت خود را رونق داد.

عضو بسیج طلاب استان ادامه داد: سازش و مذاکره با آمریکا نباید عزت مردم ایران اسلامی را خدشه دار کند.

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه امروز با دشمنانی همچون آمریکا و اسرائیل روبرو هستیم، عنوان کرد: آمریکا و اسرائیل از ترس پیشرفت انقلاب اسلامی ایران ارزش های ملت را هدف گرفته اند و به همین خاطر به طور حتم ملت ایران پاسخ این گستاخی ها را در راهپیمایی ۲۲ بهمن به آنها خواهند داد.

مردم ایران اسلامی همواره برای ادای تکلیف و تبعیت از فرمان امام(ره) و رهبری به صحنه می آیند و امسال نیز راهپیمایی ۲۲ بهمن به دلیل این رفتار و توهین های مستکبران از حساسیت بیشتری برخوردار است و به طور حتم این راهپیمایی با شکوه تر از سالهای قبل برگزار می شود چرا که راهپیمایی ۲۲ بهمن حرکت نمادین استقامت ملت ایران است.

انتهای پیام/
مرجع : مشکات برین بام ایران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۴۰:۲۳

29 Dec 2019