۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۷
کد مطلب : ۱۳۱۷۴
استاد حوزه و دانشگاه:

ناقضان حقوق بشر حق اظهارنظر در خصوص رعایت حقوق بشر درکشور ما راندارند

دکتر شریفی: خانم اشتون بهتر است، این همه انرژی انسان دوستانه را در اروپا و آمریکا خرج زنان و دختران غربی کتد. اوکه در خود این توانایی را سراغ دارد وازحق زنان دفاع می کند چرا در قبال زنان و دختران اروپایی بی تفاوت است.
ناقضان حقوق بشر حق اظهارنظر در خصوص رعایت حقوق بشر درکشور ما راندارند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین، دکتر الهام شریفی، استاد حوزه و دانشگاه در خصوص دیدار‌های اخیر اشتون با نرگس محمدی و مادر ستاربهشتی، اظهارداشت: اینکه هیئت‌های غربی به دیدار محکومین فتنه و چهره های معاند نظام جمهوری اسلامی ایران رفته اند جای بسی تامل و سوال دارد که باید در اینجا گفت که چرا به دیدار زنان برجسته و شاخص ایرانی که در سطح جهان خوب درخشیده اند، نرفته‌اند.

وی افزود: اینکه اشتون مدعی شده است که می خواهد حقوق بشر کشور ایران را بررسی کند باید بگویم ناقضان حقوق بشر حق اظهارنظر در خصوص بررسی حقوق بشر کشور ما راندارند.

دکتر شریفی بیان کرد: چه کسی می‌تواند در غرب مدعی حقوق بشر شود، وقتی خود حقوق بشر را نقض می‌کنند پس این اظهارنظر‌ها قابل ارزش نیست.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه چگونه این افراد می توانند مدعی حقوق بشرشوند، بیان کرد: خشونت علیه زنان و از هم پاشیدگی خانواده‌ها به شدت در کشور همین مدعیان حقوق بشر رخ می‌دهد.

دکتر شریفی گفت: امریکا با هر اقدامی چهره پنهان خود را آشکار می کند و این بار هم از ملاقات های که با سران فتنه و کسانی که به نحوی قصد براندازی نظام را داشته اند، ترتیب داده است، این اطمینان قلبی را به ما می دهد که دشمن را به درستی و با بصیرت شناخته ایم.

وی افزود: این دیدارها تاییدی است بر اینکه سردمداران آمریکایی ازفتنه سال ۸۸ حمایت پنهان داشته اند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۰۹:۱۷

27 Dec 2019