۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۱۲۸۳۱
پیام همسر شهید به وندی شرمن:

چیزی جز دروغ و خیانت در کارنامه آمریکا نیست

من به نمایندگی از طرف بانوان کشورم به وندی شرمنی که در مورد تجهیزات دفاعی و موشک‌های بالستیک ما اظهارنظر نموده می گویم، آمریکا خیلی وقت پیش امتحان خود را به ملت ایران پس داده است و در کارنامه خود فقط توانسته دروغ و خیانت ثبت کند.
چیزی جز دروغ و خیانت در کارنامه آمریکا نیست
شهید  علی اکبر عالیپور، متولد1338 فرزند الیاس که در شب 22بهمن سال 64 در منطقه فاو در عملیات والفجر8 به دست بعثی ها در دوران 8 سال دفاع مقدس به درجه ی رفیع شهادت نایل آمد، گفتگوی با همسر ایشان ترتیب دادیم که در ادامه می خوانید.
به گزارش جهانبین نیوز، همسر شهید علی اکبر عالیپور در گفتگو با خبرنگار مشکات برین اظهار داشت: همسرم در میدان مبارزه حق علیه باطل آر پی چی زن بود و برای حفاظت از دین اسلام تلاش می کرد و خواسته درونی اش شهادت در راه خدا بود تا اینکه به آرزویش رسید.
وی افزود: در میدان مبارزه اول تیر به پایش اصابت می کند و بعد به دست راستش ولی با وجود جراحت های زیاد حاضر به عقب نشینی نمی شود تا اینکه تیر به پیشانیش اصابت می کند و از پا می افتد، همرزمانش فکر می کنند زخمی شده است، ولی بعد متوجه می شوند که به درجه شهادت رسیده است.

وی ادامه داد: استقامت همسرم در میدان مبارزه درس خوبی برای مسئولین استان و کشورمان است تا بدانند زمانی که قبول مسئولیت می کنند باید تا آخر ایستادگی کنند و برای دفاع از حق ضعف به خود راه ندهند.

shahid-alipur 1
وی در مورد همسرش بیان کرد: ما در سال 1359 ازدواج کردیم و که ماحصل این ازدواج دو فرزند یک دختر و یک پسر است. چهارسال از زندگی مشترک مان می گذشت که همسرم تصمیم گرفت به جبهه برود در آن زمان دخترم 6 ماهه و پسرم 2 ساله بود.

shahid-alipur 4نوه شهید


وی ادامه داد: وقتی پدرش فهمید که علی اکبر تصمیم گرفته به جبهه برود سعی کرد به دلیل داشتن بچه کوچک مانع از رفتنش شود به او گفت هر چه بخواهی من به تو می دهم، ولی ایشان قاطعانه تصمیم گرفته بود و در جواب پدرش گفت:" مال دنیا به درد من نمی خورد در جبهه جان نیاز است."

shahid-alipur 5
همسر شهید ادامه داد: در آن زمان هفت روز از زمستان گذشته بود او دائماً در پایگاه بسیج فعالیت داشت و از نظر اخلاقی خیلی کامل بود و به انجام فرایض دینی اهمیت ویژه داشت و بسیار خوش اخلاق بود، همه او را دوست داشتند، همواره احترام بزرگترها، از جمله پدر و مادرش را داشت و در منزل بسیار خوش رو بود.

وی ادامه داد:همسر من با اینکه در آن دوران 2 فرزند کودک داشت اما حقیقت اسلام را یافته بود و از همین‌رو برای اسلام و میهن تلاش می کرد.
همسر شهید  علی اکبر عالی پور یادآور شد: وقتی می خواست به جبهه اعزام شود یک جانماز برای پسرمان به یادگار گذاشت و یک روسری که قبلا از مشهد آورده بود بر سر دخترمان بست و تسبیحی به مادرش هدیه داد و به من سفارش کرد:"وقتی بچه ها بزرگ شدند به آنها بگو راه پدر را ادامه دهند و الگوشان حضرت زهرا(س) باشد."

alipur  

خانم عالی پور درباره انتظارش به عنوان همسر یک شهید در برخورد مسئولین کشورمان با غرب، آمریکا و اسرائیل، گفت:  مسئولین کشور باید بدانند ایران فقط در سایه ولایت می تواند پیشرفت کند پس باید گوش به دستور رهبری باشند هر چه ایشان بفرمایند انجام دهند.
وی با اشاره به صحبت‌های وندی‌شرمن معاون وزیر خارجه آمریکا بیان کرد: من به نمایندگی از طرف بانوان کشورم به وندی شرمنی که در مورد تجهیزات دفاعی و موشک‌های بالستیک ما اظهارنظر شخصی و غیر واقع بینانه نموده می گویم، آمریکا خیلی وقت پیش امتحان خود را به ملت ایران پس داده است و در کارنامه خود فقط توانسته دروغ و خیانت ثبت کند، حتی اگر تحریم هایتان هم لغو نشود مطمئن باشید ما باز هم ایستاده ایم و مقاومت می کنیم شما نمونه های از مقاومت ما را خوب دیده اید و درک کرده اید. الان به جای شعار دادن بهتر است ماست هایتان را کیسه کنید.
فرازی ازوصیت نامه:
اگربه آرزویم رسیدم وشهید شدم خدای ناکرده ناراحتی نکنید
ولباس های سیاه نپوشید
کسی که فرزندش را در راه خدا داد لباس سیاه نمی پوشد
بایدشکر خدا را به جا آورد.
وبه مردم بگوبدانید فرزند من چیزی با خودش از این دنیا نبرد

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۲۳:۳۴

29 Jan 2020