۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۲
کد مطلب : ۱۵۰۳۲

چرا مسئولان استان در قبال جو سازی های استان همجوار خاموش مانده اند؟

12خرداد ماه سال جاری سایت استانداری اصفهان در خبری با خبری با عنوان «مردم شهرستان اردل چهارمحال بختياري خواستار اجراي طرح بهشت آباد هستند»مدعی شد برخی اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان اردل با ارسال نامه ای به وزیر نیرو خواستار اجرای طرح انتقال آب بهشت آباد به اصفهان از طریق تونل شده اند اما با وجود گذشت 5 روز از انتشار این نامه هنوز مسئولان استان چهارمحال و بختیاری موضعی مشخص در قبال این خبر رسمی اتخاذ ننموده اند.
عدم اتخاذ موضع مشخص مسئولان استان چهارمحال و بختیاری در قبال خبری که روز سه شنبه کل رسانه های استان اصفهان بر روی آن مانور دادند و آن را تیتر یک خبر گزاری های خود نمودند چه معنایی می تواند داشته باشد؟

چرا مسئولان استان چهارمحال و بختیاری در قبال این خبر خاموش مانده اند؟اگر واقعا مردم اردل موافق اجرای این طرح هستند که لازم است با دلایلی که برای همه محترم است به اطلاع همگان رسانده شود!! و اگر اینگونه نیست چرا تا کنون پاسخی به خبر استانداری اصفهان داده نشده است؟

چرا نمایندگان مردم استان چهارمحال و بختیاری موضعی نامشخص اتخاذ کرده اند؟

۵روز از این خبر مشکوک گذشته و در استان جبهه گیری های متفاوت ایجاد شده است و در واقع اختلاف ها بار دیگر در استان در حال ریشه دواندن است و این یعنی محرومیت افزایی بیشتر برای مردم استان!

چرامسئولان اجازه می دهند مسئولان استان همجوار با اختلاف افکنی در  چهارمحال و بختیاری به اهداف و مقاصد قلدرمأبانه ویک جانبه خود دست یابند، لذا از مسئولین محترم می خواهیم همانطور که مردم بارها ثابت کرده اند که پشتیبان مسئولانشان هستند ،مسئولان استان هم به مردم اعتماد کنند وبرای مطالبه برحق آنها لحظه ای فروگذارنکنند.

مهدی بهزادی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

علی آزوغ
اجرای جشن باشکوه میلاد حضرت علی اکبر (ع) در شهرستان سامان + تصاویر:

http://samanebartar.ir/?p=657

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۲۹:۲۵

16 Jan 2020