۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۱
کد مطلب : ۹۰۱۸

پیام تبریک نماینده مردم شهرکرد، سامان و بن در مجلس به مناسبت هفته دفاع مقدس

نماینده مردم شهرکرد بن و سامان در مجلس ضمن تبریک این هفته به مردم ولایی استان،پیامی صادر کرد
پیام تبریک نماینده مردم شهرکرد، سامان و بن در مجلس به مناسبت هفته دفاع مقدس
به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، نماینده مردم شهرکرد بن و سامان در مجلس ضمن تبریک این هفته به مردم ولایی استان،پیامی صادر کرد.متن این پیام که امروز 31 شهریور به دفتر پایگاه خبری تحلیلی جهان بین رسیده است به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف استان چهارمحال و بختیاری

با سلام و صلوات برمحمد و آل محمد(ص)

سی و یکم شهریور ماه مصادف با آغاز هفته دفاع مقدس تجلی‌گر بخشی از این حماسه‌ها و جانفشانی‌های بزرگ و عظیم ملت شجاع و پرآوازه‌ای است که در طول هشت سال نبرد نابرابر مقابل رژیم بعث عراق به سرکردگی صدام جنایتکار و نظام سلطه سرافرازانه مقاومت کرده و خالق حماسه‌های جاویدان و ماندگار بر صفحه تاریخ شدند.

بی شک این دوران داستان نسل زنده دیروز، امروز و آینده و همچنین راه رسیدن به معرفت کمال انسانی در دفاع از هویت دینی و موجودیت میهن عزیزمان است. حماسه دفاع مقدس که برخاسته از روح وحدت و ایمان والای ملت رشید و شجاع ایران اسلامی و اتکاء آنان به خداوند سبحان بود بارزترین نقطه عطف تاریخ حماسی و سیاسی ایران اسلامی است که تنها به بهای رشادت‌ها، جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های مردمانی حاصل شد که تمام هستی خود را در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی، عزت، شرف و موجودیت میهن عزیزمان در کف اخلاص گذاشتند و در سایه رهبری حکمیانه و مدبرانه بنیانگذار جمهوری اسلامی امام عظیم الشان (ره) حماسه‌ای ماندگار را خلق کردند که جهانیان را به تحیر و تحسین واداشت.

انقلاب اسلامی ایران مدیون خون هزاران شهید گلگون کفنی است که عزت ، شرف و استقلال و امنیت میهن خود را بر جان شیرین رجحان دادند و دلاورانه از کیان مملکت اسلامی خود حراست نمودند .

مردان و زنان آزاده و دلاوری که آوازه رشادت های آنان مرزهای مکان و زمان را در نوردیده و جهانی زبان به تحسین و مدح آنان گشاده است آنان که شهد شیرین وصال معبود را چشیدند و راه و رسم عاشقی و شیدایی را به دیگران آموختند .

ایام حماسه ساز و غرور آفرین ۸ سال دفاع مقدس را به ملت شهید پرور و ولایتمداراستان چهارمحال و بختیاری و خانواده های معظم شهداء و ایثارگران تهنیت عرض می نمایم و یاد و خاطره شهدا و ایثارگران گرامی باد.

و من الله توفیق

سید سعید زمانیان

نماینده مردم شریف شهرستانهای شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی
همچنین نماینده مردم شهرکرد در پیامی جداگانه، بازگشایی مدارس را به علم آموزان استان تبریک گفت.
متن پیام:
بسم الله الرحمن الرحیم
بسم الله الرحمن الرحیم

ن والقلم و مایسطرون

آغاز ماه مهر بهار تعلیم و تربیت و شکوفائی هر چه بیشتر عقل و اندیشه و تفکر و علم است. طلوع خورشید علم آموزی و دانش اندوزی در صبحدم آغازین روز ماه مهر یادآور و نشانگر شروع دورانی از تلاش و کوشش در راه تعلیم و تربیت و پرورش دانش آموزان و دانشجویان است .

در سال جاری که بنا به فرموده مقام معظم رهبری "سال حماسه سیاسی ، حماسه اقتصادی " نام نهاده شده است، هر کسی به اقتضای کار و فعالیت خویش باید در راستای تحقق این شعار، تلاش و فعالیت نماید.

دانش‌آموزان و دانشجویان عزیز و معلمان و اساتید گرانقدر نیز در این خصوص نقش و رسالت خطیری را بر عهده دارند و در شرایطی که دشمنان اسلام، از هر طرف اقدام به تحریم ملت ایران کرده‌اند، امروز بیش از پیش چشم امید همگان به تلاش‌ها و خلاقیت‌های این عزیزان دوخته شده تا در عرصه‌های علمی و فرهنگی بیش از پیش شاهد کسب موفقیت‌ها و فتح قلل علمی و معنوی در جهان باشیم.

اینجانب آغاز مهر ماه و بازگشایی مدارس و دانشگاه ها را به همه دانش آموزان و دانشجویان عزیز و معلمان و اساتید فرهیخته استان ولایتمدار چهارمحال و بختیاری تبریک و تهنیت عرض می نمایم و موفقیت، سلامتی و سربلندی همه اولیاء و دست اندرکاران و همچنین رشد روز افزون دانش آموزان و دانشجویان گرامی را از خداوند متعال خواهانم.

سید سعید زمانیان

نماینده شریف شهرستانهای شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

محمد
به جای اینکه پیام تبریک و ... بدید تو هر مناسبت یکم پیگیر مشکلات مردم حوزه های انتخاباتی تون باشید.پیام دادن پیشکشتون

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۵:۵۲

28 Dec 2019