۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۵
کد مطلب : ۸۹۷۰
فرماندارپیشوا:

آمریکا ناچار است در برابر مواضع هسته ای ایران کوتاه بیاید

آمریکا ناچار است در برابر مواضع هسته ای ایران کوتاه بیاید
فرماندار شهرستان پیشوای استان تهران گفت: آمریکا ناچار است در برخورد با مواضع هسته ای ایران کوتاه بیاید.
بهرام ستاری در گفت وگو با خبرنگار جهانبین نیوز افزود: تجربه حمله آمریکا به عراق و افغانستان نشان دهنده آن است که آمریکا در بسیاری از مواضع با سیاست های نظام جمهوری اسلامی ایران کوتاه آمده و به همین منظور در بحث سوریه و هسته ای ایران، به ناچار باید کنار بیاید.
ستاری با اشاره به بحث مذاکره ایران و آمریکا اظهار داشت: تا کنون برنامه ای برای مذاکره مستقیم بین دو کشور رقم نخورده است این در حالی است که در چارچوب برنامه های مختلف از قبیل 5+1این دو کشور با هم مذاکره می کنند.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در رابطه با مباحث بین الملی خاطر نشان شد: زمانی می شود با یک ملت رابطه برقرار کرد که حسن نیت آن مشخص باشد این در حالی است که ثابت شده است آمریکا در مواجه با ایران دنبال منافع خود بوده و هیچ حسن نیتی ندارد.
فرماندار شهرستان پیشوا عنوان کرد: آمریکا اساسا با نظام جمهوری اسلامی ایران مشکل دارد و می خواهد مردم را با نظام کشور خود روبه رو کند این در حالی است که بحث هسته ای بهانه ای بیش نیست.
ستاری یکی از راهکارهای بهبود شرایط کنونی و افزایش رفاه مردم را تعامل با کشورهای دنیا دانست و گفت: آمریکا به دنبال عقب نشینی ایران از عزت و خواسته های بحق خود است و به همین منظور مذاکره با آن در چارچوب نظام نمی گنجد و عادلانه نیست.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۵۴:۴۳

2 Jan 2020