۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۸۷۳۰
بعد از ماجرای عکس جنجالی دختر نعیمه اشراقی؛

انتشار تصاویر جنجالی نتیجه امام(ره) توسط ضد انقلاب

بعد از انتشار تصاویری هنجار شکنانه و فتوشاپی از نعیما طاهری، دختر نعمیه اشراقی نوه دختری امام خمینی (ره) در فضای مجازی و اعتراض های بوجود آمده به این نوع اقدامات ، امروز تصاویری از دختر برادر نعیمه اشراقی توسط یک ضد انقلاب منتشر شد.
انتشار تصاویر جنجالی نتیجه امام(ره) توسط ضد انقلاب
در هفته گذشته در اغلب سایت های خبری، تصاویری جنجالی از دختر نعمیه اشراقی با وضع زننده در کانادا در عرصه فضای مجازی انتشار یافت که با بازتاب های بسیار زیادی همراه شد و بخشی از کاربران شبکه های اجتماعی و فضای مجازی به این اقدام هنجار شکنانه و تاسف بار نعیما طاهری اعتراض کرده و خواستار برخورد با این گونه اقدامات شدند .


چند روزی پس از آن ماجرا، امروز خبر دیگری از سوی یک عنصر خود فروخته ضد انقلاب که پس از جریانات سال ۸۸ از کشور گریخت و اکنون در استکهلم به سر می برد منتشر شد.


ماجرا از این قرار بود که امید دانا، عنصر فراری ضد انقلاب خارج نشین که با گروه های مختلف ضد انقلاب در رابطه است تصاویری را از ملیکا اشراقی دختر برادر نعیمه اشراقی منتشر کرده و مدعی شده است که این تصاویر متعلق به نتیجه امام خمینی (ره) است که در خارج از کشور گرفته شده و انتشار یافته است.


البته چند صباحی است انتشار برخی تصاویر نامناسب از خاندان منتسب به بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، موجبات آزرده خاطری مومنین و امت حزب الله را فراهم آورده و این مساله باعث سواستفاده طیف ضدانقلاب و مخالفان قسم خورده خمینی کبیر در فضای مجازی و رسانه ای شده است.
با این وجود انتظار عموم مردم و عاشقان حضرت روح الله این است که خویشاوندان نسبی و سببی امام راحل، اگر در عمق باور خود را ملتزم به آموزه های دینی و فرمایشات امام (ره) نمی دانند، دست کم در حفظ ظاهر نسبتاً موجه بکوشند و خدای ناکرده بهانه و زمینه سوء استفاده به مخالفان نظام و انقلاب ندهند.
انتهای پیام/
مرجع : قم فردا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۳۱:۱۱

1 Jan 2020