۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
کد مطلب : ۵۲۲۰۵
استاندار چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

اختصاص بیش از 1000 میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های بهداشت و درمان/جوان سازی جمعیت نیازمند فرهنگ‌سازی است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: یک هزار و 400 میلیارد تومان برای ساخت، توسعه و تجهیز 22 طرح بیمارستانی، درمانگاهی و مرکز بهداشت در استان هزینه شده است و پیش‌بینی می‌شود این طرح‌ها تا پایان سال 1403 به بهره‌برداری برسند.
اختصاص بیش از 1000 میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های بهداشت و درمان/جوان سازی جمعیت نیازمند فرهنگ‌سازی است
به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامعلی حیدری ظهر امروز در اختتامیه اولین جشنواره جوانی جمعیت در شهرکرد، اظهار کرد:  یکی از دغدغه‌های اصلی دولت سلامت مردم است.
 
وی افزود: یک هزار و 400 میلیارد تومان برای ساخت، توسعه و تجهیز 22 طرح بیمارستانی، درمانگاهی و مرکز بهداشت در چهارمحال و بختیاری هزینه شده است و پیش‌بینی می‌شود این طرح‌ها تا پایان سال 1403 به بهره‌برداری برسند.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه شورای عالی سلامت در استان تشکیل شده است، ادامه داد: همچنین کارگروهی درخصوص جوانی جمعیت تشکیل شد که مصوبات بسیار خوبی در این خصوص داشته است.
 
حیدری عنوان کرد: جوانی جمعیت مسئله مهمی برای آینده کشور و لازمه ضروری برای داشتن جمعیت جوان است.
 
وی خاطرنشان کرد: قطعا یکی از محاسن مهم جوانی جمعیت و تحکیم خانواده، تقویت قدرت ملی است که نشانه بالندگی و پویندگی کشور است.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تحکیم خانواده و جوانی جمعیت تاثیرات مهمی در وحدت و همبستگی ملی دارد، گفت: تضعیف بنیاد خانوادگی افزایش آسیب اجتماعی را به دنبال دارد، دولت توجه جدی به جوانی جمعیت دارد و این مهم جز اولویت‌های اصلی دولتمردان است.
 
حیدری اضافه کرد: جوانی جمعیت مراحل و فرایندی دارد که باید به آن توجه کرد، یکی از این مراحل فرهنگ سازی در این خصوص است که با همه ابزارها باید به آن پرداخته شود.
 
وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران جوان سازی جمعیت، نیروی انسانی و حمایت از خانواده را مهم‌ترین فریضه برای جامعه امروزی می دانند .
 
انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۰۶:۲۱

3 Dec 2022