۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳
کد مطلب : ۵۱۷۵۸
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری؛

لباس فرم دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید تغییر نکرد/ انحلال برخی شرکت‌های حمل و نقل و بروز مشکلات برای سرویس مدارس

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری درخصوص لباس فرم دانش‌آموزان در مدارس، گفت: به جهت رفاه حال والدین تصمیم بر این شد که لباس فرم تغییر نکند.
لباس فرم دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید تغییر نکرد/ انحلال برخی شرکت‌های حمل و نقل و بروز مشکلات برای سرویس مدارس
ذولفقار علیخوانی رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در بحث سرویس مدارس چند نکته حائز اهمیت است، ابتدا بحث امنیت جانی و اخلاقی دانش‌آموزان است و دیگری نظم و انضباطی که با وجود این سرویس‌های مدارس در شهر حاکم می‌شود.
 
وی افزود: درخصوص سرویس مدارس در شهرکرد یک مشکل جدی وجود داشت و آن منحل شدن برخی شرکت‌های حمل و نقل بعد از دو سال شیوع کرونا و تعطیلی مدارس بود، همچنین برخی از رانندگان طی این مدت تغییر شغل دادند و همین باعث شد تا امسال با مشکل کمبود خودرو مواجه شویم.
 
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری درخصوص لباس فرم دانش‌آموزان در مدارس، ادامه داد: به جهت رفاه حال والدین تصمیم بر این شد که لباس فرم تغییر نکند.
 
علیخوانی با تاکید بر آموزش خانواده‌ها عنوان کرد: این آموزش‌ها در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و... اولویت اصلی است، چراکه امروزه با مسائل، مشکلات و آسیب‌های اجتماعی عدیده‌ای مواجه هستیم.
 
وی خاطرنشان کرد: 800 میلیون تومان نیاز است تا دوره‌های آموزشی مربوط به توانمندسازی خانواده‌ها برگزار شود.
 
انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۱۴:۰۴

2 Oct 2022