۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۵۱۱۷۰
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری؛

بیست و سومین مرحله رزمایش کمک مونانه در استان چهارمحال و بختیاری اجرا شد

علی محمد اکبری گفت: در راستای مواسات و کمک مومنانه از بد ورود و شیوع ویروس منحوس کرونا در سطح کشور قرارگاه رزمایش کمک مومنانه و همدلی در استان چهارمحال و بختیاری نیز تشکیل شد و تا کنون 23 مرحله کمک مومنانه جمع آوری و توزیع شده است.
بیست و سومین مرحله رزمایش کمک مونانه در استان چهارمحال و بختیاری اجرا شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه بیست و سومین مرحله از رزمایش مواسات و کمک مومنانه در استان که امروز برگزار شد، اظهار کرد: در راستای مواسات و کمک مومنانه از بد ورود و شیوع ویروس منحوس کرونا در سطح کشور قرارگاه رزمایش کمک مومنانه و همدلی در استان چهارمحال و بختیاری نیز تشکیل شد و بیست و سومین مرحله این رزمایش امروز جمع آوری و توزیع شده است.

اکبری ادامه داد: این تعداد بسته معیشتی با کمک قرارگاه بسیج سازندگی سپاه و نهاده های دیگر در استان به ارزش 680 میلیارد تومان جمع آوری و بدست مردم نیازمند استان چهارمحال و بختیاری و در شهرستان های دهگانه می رسد.

وی بیان کرد: بیش از 8 هزار بسته کمک معیشتی که هر بسته بالغ بر ده میلیون ریال ارزش ریالی دارد در بین نیازمندان شهرستان های دهگانه استان توزیع می شود.

وی ضمن قدردانی از مردم و خیرین توامند استان که در جمع آوری این بسته ها به سپاه کمک کردن افزود: اقلام بسته بندی شده شامل 8 قلم کالا ازجمله برنج، لوبیا، روغن و ماکارونی و ... می باشد تا بدست نیازمندان برسد.

سردار اکبری گفت: این قول را خواهیم داد تا زمانی که بیماری منحوس کرونا وجود دارد و مردم نیاز به کمک داشته باشند، مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار مردم و همراه مردم می باشد.

وی از تداوم رزمایش کمک های مومنانه تا پایان ویروس منحوس کرونا و رفع احتیاج خانواده های نیازمند خبرداد و گفت: بیش از 5 هزار سری جهیزیه و حدود یک میلیون بسته های معیشتی، بهداشتی و لوازم التحریر تاکنون جمع آوری و توسط گروه های جهادی بسیج تحویل نیازمندان از پیش شناسایی شده گردیده است.

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۵ تير ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۴۰:۴۶

16 Jul 2022