۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱
کد مطلب : ۵۱۱۴۹
رئیس شورای اسلامی شهرکرد:

چالش و تنش آبی، دغدغه مهم در حوزه‌ فضای سبز است

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: یکی از دغدغه‌های مهم در حوزه‌ فضای سبز، چالش و تنش آبی بوده که اکنون در برخی از پارک‌ها و بوستان‌های مناطق مرتفع‌تر شهر بروز کرده است.
چالش و تنش آبی، دغدغه مهم در حوزه‌ فضای سبز است
به گزارش جهانبین نیوز؛ محمدرضا بیاتی رئیس شورای اسلامی شهرکرد شب گذشته در جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: تعدادی از پارک‌ها و بوستان‌ها با مشکل کمبود و یا نبود روشنایی مواجه‌اند که سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری باید به مشکلات این حوزه رسیدگی کند.

وی افزود: یکی از دغدغه‌های مهم در حوزه‌ فضای سبز، چالش و تنش آبی بوده که اکنون در برخی از پارک‌ها و بوستان‌های مناطق مرتفع‌تر شهر بروز کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد ادامه داد: ضروری است در این راستا فرایندی معقول و منطقی برنامه‌ریزی شود و درخصوص حل تنش آبی ضمن رفع مشکلات موجود در اسرع وقت و جلوگیری از آسیب، مطالعات علمی، دقیق و جامع برای شناسایی آسیب‌ها و نقاط ضعف و ارائه راهکار برای آینده صورت گیرد چراکه این موضوع بسیار حیاتی است و قابل جبران نخواهد بود.‌

بیاتی با بیان اینکه ﭘﺮداﺧﺖ ﭘﺎداش و اﺿﺎﻓﻪ‌ﻛﺎری مدیران و کارکنان شهرداری باید ﻣﺘﻨﺎﺳﺐ ﺑﺎ ﻣﻴﺰان ﺗﻼش و کار ویژه باشد، گفت: پرداخت پاداش کارکنان اصل مدیریتی است و موجب تقویت کیفی عملکرد می‌شود و نحوه عمل در قانون و ضوابط پیش‌بینی شده است.

مصطفی حیدری رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهرکرد در ادامه این جلسه با بیان اینکه شهرداری‌ها برای آبیاری فضای سبز شهری منبع تامین آب پایدار ندارد، اظهار کرد: درختان و فضای سبز شهرکرد در حال خشک شدن است که دلیل عمده این خشک شدن‌ها آبیاری نکردن یا آبیاری به تعداد دفعات کم است.

وی افزود: به دلیل کمبود آب در بخش فضای سبز شهرکرد جلسه باید ستاد مدیریت بحران شهرداری شهرکرد با حضور مدیرکل مدیریت بحران استان تشکیل و کمبود منابع آبی برای آبیاری درختان از طریق تانکر جبران شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۱

ساعت:

۰۹:۵۲:۰۹

13 Jul 2022