۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵
کد مطلب : ۴۹۹۶۷
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری خبر داد

تامین اعتبار، بزرگ‌ترین مشکل در چهارخطه شهرکرد-شلمزار/تکمیل پروژه طی یک سال

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: عمده مشکل ما در پروژه شهرکرد-شلمزار تامین اعتبار است و اگر 250 میلیارد تومان بودجه موردنیاز محقق شود تا یک سال آینده شامل تکمیل و بهره‌برداری طرح خواهیم بود.
تامین اعتبار، بزرگ‌ترین مشکل در چهارخطه شهرکرد-شلمزار/تکمیل پروژه طی یک سال
حسینعلی مقصودی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: جلسه‌ای در فرمانداری شهرستان کیار برای بحث و بررسی نحوه تکمیل باند دوم محور شهرکرد-شلمزار تشکیل شد.
 
وی با بیان اینکه در این جلسه تصمیمات خوبی گرفته شد، افزود: عمده مشکل ما در این طرح بحث تامین اعتبار است و اگر با این اعتبارات دولتی که در بودجه سنواتی است بخواهیم این طرح را به بهره‌برداری برسانیم، قطعا به طول خواهد انجامید.
 
مقصودی بیان داشت: نتیجه‌گیری کلی استانی این است که از منابع بانکی بتوانیم استفاده کنیم، از همین‌رو مذاکرات با یک بانک درحال انجام است و در مرحله پایانی قرار داریم.
 
مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: برای این پروژه حدود 250 میلیارد تومان نیاز داریم و کلیه مسئولین استانی و شهرستانی، نمایندگان مجلس پای کار آمده‌اند.
 
وی با اشاره به اهمیت آزادسازی اراضی، همکاری مردم بیش از قبل با کمک فرمانداری و بخشداری، استقرار پلیس راه در طول مسیری که شاهد تصادفاتیم، بحث تکمیل تابلو، علائم هشداردهنده و خط‌کشی اداره راهدای و حمل و نقل جاده‌ای موظف به اقدام در این زمینه شد بیان داشت: کلیه این موارد در این جلسه مطرح شد.
 
مقصودی ادامه داد: براساس جمع‌بندی که شد اگر 250 میلیارد تومان محقق شود فازبندی شده که در قطعات مختلف و در کم‌تر از یک سال آماده‌سازی و در اختیار هم‌استانی‌ها قرار گیرد.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰

ساعت:

۰۹:۴۷:۰۱

17 Feb 2022