۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸
کد مطلب : ۲۹۳۷۰
پنج شنبه 24 تيرماه؛

يادواره شهيدان قاسم و خدامراد نصيري در اردل برگزار مي‌شود

يادواره شهيدان قاسم و خدامراد نصيري پنج‌شنبه 24 تيرماه راس ساعت 20 باحضور خانواده معظم شهدا، مسئولين استاني و شهرستاني و مردم مومن و ولايت‌مدار شهر اردل در حسينيه شهداء اين شهر برگزار مي‌شود.
يادواره شهيدان قاسم و خدامراد نصيري در اردل برگزار مي‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ الله‌مراد نصيري اردلي برادر شهيدان والامقام قاسم و خدامراد نصيري در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه، ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي و ۱۰۱ شهيد شهرستان اردل گفت: يادواره شهيدان قاسم و خدامراد نصيري پنج‌شنبه ۲۴ تيرماه راس ساعت ۲۰ با حضور خانواده معظم شهدا، مسئولين استاني و شهرستاني و مردم مومن و ولايتمدار شهر اردل در حسينيه شهداء اين شهربرگزار مي‌شود.

نصيري با اشاره به جايگاه برادران شهيدش و همه شهيدان اسلام و انقلاب اظهار کرد: شهيد قاسم و خدامراد و همرزمان شهيدش، بيداري اسلامي عصر کنوني را ترسيم کردند، درواقع بيداري اسلامي صورت گرفته در جهان، نشأت گرفته از خون پاک و مطهر شهداست.

وي با بيان اينکه اين مراسم معنوي ويژه برادران مي‌باشد افزود: پخش کليپ زندگي‌نامه و خاطره‌گويي از شهدا و مداحي را از جمله برنامه‌هاي اين يادواره عنوان و اظهار اميدواري کرد که مردم شهيدپرور و ولايت‌مدار شهراردل باحضور باشکوه خود در اين مراسم معنوي، با آرمان‌هاي امام خميني (ره) و شهدا، تجديدپيمان کنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۳۲:۱۸

12 Feb 2020