۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲
کد مطلب : ۲۸۳۱۳
مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری؛

ماه رجب و شعبان فرصتی برای درک حقیقت شبهای قدر است

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ماه رجب از بهترین ماه های بندگی خدا است، گفت: فرصت عمر بهترین فرصت است که خدا در اختیار بنده گذاشته و باید بیشترین بهره را از معنویات آن ببرند.
ماه رجب و شعبان فرصتی برای درک حقیقت شبهای قدر است
حجت‌الاسلام سید جعفر مرتضوی مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری؛ در گفت و گو با جهانبین نیوز با اظهار کرد: فرصت عمر بهترین فرصت است که خدا در اختیار بنده گذاشته و باید بیشترین بهره را از معنویات آن ببرند.

وی با اشاره به ماه رجب و آغاز فصل نیایش گفت: بهتر است از فرصتی که پروردگار عالم در اختیار ما قرار داده بهترین استفاده و بهره معنوی را ببریم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بااشاره به کلام معصومین در خصوص فضیلت این ماه گفت: امام صادق (ع) در این زمینه می فرمایند:" هرکس ماه رجب را به ویژه ایام البیض را روزه دار باشد خداوند ثواب یکسال روزه داری را در روزها و شب زنده داری را در شب ها به اوعطا می فرماید و از افراد ایمن از آتش دوزخ قرار می گیرد و ازحقیقت عبادت و بندگی با لطف و عنایت حضرت حق ان شاءالله معتکفین می توانند بهترین بهره را بگیرند."

مرتضوی ماه رجب و شعبان را فرصتی برای درک حقیقت شبهای قدر دانست و گفت: در شب قدر باید از حقیقت قرآن که امام زمان(عج) است بهره ببریم.

وی  با بیان اینکه فرصت ها همیشگی نیستند و باید در کمین فرصت نشست و از آن استفاده کرد، خاطر نشان کرد: اسلام ما غدیری است و باید با صاحب غدیر، اسلام و قرآن را شناخت و با نهج البلاغه که نیاز جامعه امروز بشری است، انس گرفت.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۵:۱۱

26 Dec 2019