۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳
کد مطلب : ۲۸۳۱۲
امام جمعه شهر اردل؛

نمایندگان منتخب مردم نبايد مجلس را با چاله ميدان اشتباه بگيرند

امام جمعه شهر اردل گفت: نماينده اي که از سوي مردم انتخاب مي شوند نبايد مجلس را با چاله ميدان ها اشتباه بگيرند بلکه باید در راستاي وظايف و قانون و خط ولايت حرکت کنند.
نمایندگان منتخب مردم نبايد مجلس را با چاله ميدان اشتباه بگيرند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمان پور امام جمعه شهر اردل در جمع مردم ولاتمدار شهر اردل ضمن تبريک به مناسبت فرارسيدن ميلاد با سعادت امام علي(ع) با اشاره به انتخابات مرحله دوم مجلس شوراي اسلامي در حوزه انتخابيه شهرستان هاي اردل ،فارسان،کيار و کوهرنگ گفت:کسي که مي خواهد وارد مجلس شود بايد تحليل سياسي خوبي داشته باشد و مردم هم از اين موضوع استثنا نيستند و بايد با تحليل و بررسي و … کانديدهاي اصلح را انتخاب کند.

سلمان پور با اشاره به آداب سخنرانی و گفتار گفت: نماينده اي که از سوي مردم انتخاب مي شوند نبايد مجلس را با چاله ميدان ها اشتباه بگيرند بلکه باید در راستاي وظايف و قانون و خط ولايت حرکت کنند.

وي با اشاره به انتخاب فرد اصلح و معيارهاي آن گفت: اگر مي خواهيد کانديدهايي را از سوي خود راهي مجلس کنيد و از طرف شما نماينده باشد بايد ببينيد نسبت به دشمن چه موضعي دارد.

سلمان پور با بيان اينکه نمايندگاني انتخاب کنيم که پشتيبان ولايت باشند و در مسیر شهدا حرکت کنند افزود: کسي که با همه دوست است منافق، و کسي که با ولايتمداران دوست نيست فاسق، و کسي که با دوست ولايتمدار دوستي ندارد ضد ولايت است، بنابراين کانديدها بايد موضع خود را به صورت علني اعلام کنند.

وي گفت: مردم بايد آگاه باشند و جوگير مسايل چشم وهم چشمي و حضور اطرافيان و وعده هاي غير عملي کانديدها نباشد، بعضي ها وعده هايي براي تجزيه شهرستان مي دهند، حواستان باشد اين خود يک خيانت به مردم و وحدت آنها است.

سلمان پور با اشاره به يکي ديگر از انتخاب اصلح و معيار انتخاباتي افزود: کانديدها بايد توجه داشته باشند و مردم هم به اين نکته مهم دقت کنند که آيا کانديد مسير خود را از فتنه و فتنه گران جدا ميکند؟ خصوصا فتنه سال ۸۸ و از آنها اعلام بيزاري دارند و براعت مي کنند يانه؟

امام جمعه شهر اردل با تأکيد بر مطالعه زندگي نامه کانديدها وبررسي تجارب کاري آنها، گفت: نمي شود هم پيرو و حامي ولايت باشي هم از فتنه گران حمايت کني ، بلکه بايد خط و خطوط خود را از فتنه گران اعلام کنند و نسبت به وظايف خود واقف باشند.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۴:۵۲

26 Dec 2019