۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳
کد مطلب : ۲۸۳۰۲
مدير کل آموزش و پرورش استان:

در سال 95 شاهد رشد کمي و کيفي در عرص‌هاي مختلف در آموزش و پرورش استان خواهيم بود

مدير کل آموزش و پرورش استان در جلسه بررسي مشکلات نمايندگي آموزش و پرورش بخش جونقان گفت:درسال 95 شاهد رشد کمي و کيفي در عرصه‌هاي مختلف در آموزش و پرورش استان خواهيم بود.
در سال 95 شاهد رشد کمي و کيفي در عرص‌هاي مختلف در آموزش و پرورش استان خواهيم بود
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، بهروز امیدی مديرکل آموزش وپرورش استان چهارمحال و بختياري گفت: در سال 95 شاهد رشد کمي و کيفي در عرصه‌هاي مختلف در آموزش و پرورش استان خواهيم بود.

وی در نشست بررسي مسائل و مشکلات آموزش و پرورش بخش جونقان که با حضور مديران استاني و شهرستاني و نمايندگي آموزش و پرورش  بخش جونقان در محل دبيرستان نمونه ترابي مقدم جونقان برگزار شد با بيان اينکه منابع دولتي به هيچ‌وجه جوابگوي نيازهاي آموزش و پرورش نيست بر حمايت خيران و همچنين مشارکت اولياي دانش آموزان براي تامين اعتبار براي مدارس تاکيد کرد.

مديرکل آموزش و پرورش  استان در ادامه توزيع عادلانه تجهيزات، بهبود فضاهاي آموزشي، برگزاري جشنواره کشوري خيرين مدرسه‌ساز، جذب مشارکت‌هاي مردمي و نوسازي ناوگان خودرويي را از مهمترين اقدامات آموزش و پرورش استان در سال 94 عنوان کرد.

اميدي سازماندهي و آموزش نيروي انساني، افزايش مشارکت همگاني، متناسب‌سازي فضاهاي آموزشي و پرورشي با تاکيد بر فن‌آوري جديد، تکيه بر رويکرد  نوآورانه و پژوهش محور در فعاليت‌هاي مختلف، توجه ويژه به سلامت روحي و رواني دانش‌آموزان را نيز از مهمترين اولويت‌هاي کاري آموزش وپرورش استان در سال 1395 بيان کرد.

وي در پايان ابراز اميدواري کرد درسال 95 شاهد رشد کمي و کيفي در عرصه‌هاي مختلف در آموزش و پرورش استان خواهيم بود.

لازم به ذکر است  در اين جلسه  مديرکل آموزش وپرورش استان چهارمحال و بختياري به همراه معاونان و مسئولان شهرستان و بخش  از قسمت‌هاي مختلف آموزشگاه نمونه ترابي مقدم بازديد نمودند و سپس با حضور در واحد خوابگاه دانش‌آموزي  در نشستي صميمي به بررسي مسائل و مشکلات اين قبيل دانش‌آموزان پرداخت.

مدير دبيرستان نمونه ترابي مقدم جونقان گفت:اين آموزشگاه در سال 73 توسط خير نيک‌انديش مهندس نوروز ترابي مقدم در زميني به مساحت 13000 مترمربع با زيربناي 2000متر مربع ساخته شده است.

پرويز فتحي  افزود: در حال حاضر 230 دانش‌‌آموز از شهرستان‌هاي فارسان-کوهرنگ- اردل و کيار در سه رشته علوم تجربي، رياضي فيزيک و ادبيات و علوم انساني مشغول به تحصيل مي‌باشند.

وي ادامه داد: دانش‌آموزان همه ساله در زمينه‌هاي آموزشي و پرورشي موفقيت‌هاي شاياني کسب نموده‌اند.
 



انتهای پیام1026ج /590پ

 

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۲:۴۹

26 Dec 2019