۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴
کد مطلب : ۲۷۹۳۱
همزمان با فرارسيدن عيد نوروز صورت گرفت:

توزيع 350 سبد کالا بين نيازمندان اردل

مسئول موسسه خيريه آبشار عاطفه هاي شهرستان اردل گفت:همزمان با فرارسيدن عيد نوروز 350 سبد کالا بين خانواده هاي نيازمند اين شهرستان توزيع شد.
توزيع 350 سبد کالا بين نيازمندان اردل
به گزارش جهانبین نیوز، خانم رئيسي مسئول موسسه خيريه آبشار عاطفه هاي شهرستان اردل در گفت وگو با خبر نگار هفت چشمه با اعلام اين خبر گفت: با هدف کمک به محرومان و نيازمندان، ۳۵۰ سبد کالا ويژه عيد نوروز از سوي اين نهاد تهيه و بين مستمندان و نيازمندان شهرستان توزيع شد.

رئيسي با بيان اينکه ارزش اين سبد هاي غذايي حدود ۹۰ ميليون ريال بوده است اظهار کرد: اين سبد کالا شامل گوشت، ماکاروني، رب گوجه ، روغن، پولکي ، نبات و.. بوده است و تمامي هزينه‌هاي مربوط به اين سبد از محل مشارکت‌هاي مردمي تأمين شده است.

وي با اشاره به اهميت توجه به ايتام و مستمندان واقعي گفت: حمايت و دستگيري از ايتام و نيازمندان توسط افرادي که توان کمک و ياري دارند، يکي از مهمترين مواردي است که در قرآن‌ کريم و روايات ديني بدان‌ها اشاره دارد.

مسئول موسسه خيريه آبشار عاطفه هاي شهرستان اردل با بيان اينکه حمايت و دستگيري مادي و معنوي از ايتام و نيازمندان واقعي با رعايت دقيق اصول مددکاري و حفظ شئونات انساني و رازداري حرفه‌اي از طريق مجاري قانوني يکي از اهداف مهم اين مؤسسه است، ادامه داد: مهرباني و همت بلند مردم شهرستان اردل هميشه شامل حال ايتام و نيازمندان تحت پوشش اين مؤسسه بوده است.

رئيسي از همه همشهريان و خيران خواست تا اين مؤسسه را در جهت ارائه خدمت بهتر و بيشتر به مددجويان تحت پوشش ياري کنند.

شماره تلفن موسسه خيريه آبشار عاطفه هاي شهرستان اردل: ۰۳۸۳۴۳۴۴۴۲۸

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۴۰:۳۱

30 Dec 2019