کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدير اداره راه و شهرسازي کوهرنگ خبر داد؛

آمادگي راه و شهرسازي کوهرنگ براي استقبال از مسافران نوروزي

12 اسفند 1394 ساعت 9:30

مدير اداره راه و شهرسازي کوهرنگ گفت: براي استقبال از مسافران نوروزي، اولويت به جاده‌هاي گردشگري از جمله محورهاي منتهي کوهرنگ به سمت خوزستان در نظر گرفته شده است.


به گزارش جهانبین نیوز؛ مهدي مرتضوي، مدير اداره راه و شهرسازي کوهرنگ در گفت‌وگو با خبرنگار کوهرنگ خبر اظهار کرد: اقدامات راهداري همچون خط‌ کشي راه‎ها، تعمير و نوسازي گاردريل‌ها و علائم و مرمت رويه راه‌ها، لکه‌گيري و ساماندهي ورودي و خروجي براي استقبال از مسافران نوروزي انجام گرفته شده است.
 
مهدي مرتضوي افزود: براي استقبال از مسافران نوروزي، اولويت به جاده‌هاي گردشگري از جمله محورهاي منتهي کوهرنگ به سمت خوزستان در نظر گرفته شده است.
 
وي از شست‌ و شو و ساماندهي علائم راهنمايي و رانندگي در راه‌هاي اين شهرستان خبر داد و گفت: نوسازي و بازسازي گاردريل‌ها  به منظور بالابردن  هرچه بيشتر ايمني به ويژه در مناطق گردشگري از ديگر برنامه‌هاي راه و شهرسازي براي ايام نوروز است.
 
مرتضوي با اشاره به تجهيز راهدارخانه‌‎ها همراه با مجهز کردن فضاي نمازخانه‌ها در اين شهرستان براي ايام نوروز، تصريح کرد: راهداران در پنج نقطه تا پايان تعطيلات نوروزي آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزي هستند.
 
 مدير اداره راه و شهرسازي کوهرنگ، لکه‌گيري و مرمت جاده‌هاي اين شهرستان را نياز ضروري براي ايام نوروز دانست و خاطرنشان کرد: اداره راه وشهرسازي کوهرنگ، لکه‌گيري، خط‌کشي محورهاي اصلي و آماده کردن جاده‌ها براي سفرهاي نوروزي را در اولويت خود قرار داده است.
 
انتهاي پيام1026ج /610ک


کد مطلب: 27682

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27682/آمادگي-راه-شهرسازي-کوهرنگ-براي-استقبال-مسافران-نوروزي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir