۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۲۷۶۸۲
مدير اداره راه و شهرسازي کوهرنگ خبر داد؛

آمادگي راه و شهرسازي کوهرنگ براي استقبال از مسافران نوروزي

مدير اداره راه و شهرسازي کوهرنگ گفت: براي استقبال از مسافران نوروزي، اولويت به جاده‌هاي گردشگري از جمله محورهاي منتهي کوهرنگ به سمت خوزستان در نظر گرفته شده است.
آمادگي راه و شهرسازي کوهرنگ براي استقبال از مسافران نوروزي
به گزارش جهانبین نیوز؛ مهدي مرتضوي، مدير اداره راه و شهرسازي کوهرنگ در گفت‌وگو با خبرنگار کوهرنگ خبر اظهار کرد: اقدامات راهداري همچون خط‌ کشي راه‎ها، تعمير و نوسازي گاردريل‌ها و علائم و مرمت رويه راه‌ها، لکه‌گيري و ساماندهي ورودي و خروجي براي استقبال از مسافران نوروزي انجام گرفته شده است.
 
مهدي مرتضوي افزود: براي استقبال از مسافران نوروزي، اولويت به جاده‌هاي گردشگري از جمله محورهاي منتهي کوهرنگ به سمت خوزستان در نظر گرفته شده است.
 
وي از شست‌ و شو و ساماندهي علائم راهنمايي و رانندگي در راه‌هاي اين شهرستان خبر داد و گفت: نوسازي و بازسازي گاردريل‌ها  به منظور بالابردن  هرچه بيشتر ايمني به ويژه در مناطق گردشگري از ديگر برنامه‌هاي راه و شهرسازي براي ايام نوروز است.
 
مرتضوي با اشاره به تجهيز راهدارخانه‌‎ها همراه با مجهز کردن فضاي نمازخانه‌ها در اين شهرستان براي ايام نوروز، تصريح کرد: راهداران در پنج نقطه تا پايان تعطيلات نوروزي آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزي هستند.
 
 مدير اداره راه و شهرسازي کوهرنگ، لکه‌گيري و مرمت جاده‌هاي اين شهرستان را نياز ضروري براي ايام نوروز دانست و خاطرنشان کرد: اداره راه وشهرسازي کوهرنگ، لکه‌گيري، خط‌کشي محورهاي اصلي و آماده کردن جاده‌ها براي سفرهاي نوروزي را در اولويت خود قرار داده است.
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۲۷:۲۷

29 Dec 2019