به گزارش
جهانبین نیوز؛ علی شهریارپور معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامهریزی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مدیریت عملکرد و ارزیابی آن در دستگاههای اجرایی به منظور هماهنگی برای انجام مطلوب کار و رسیدن به نتایج بهتر است.
وی با بیان اینکه براساس برنامه جامع اصلاح نظام اداری هشت برنامه تهیه شده است افزود: این برنامهها نظارت و ارزیابی سیاستهای کلی کارآمدسازی، هماهنگی ساختارها، کنترل نظام اداری و یکپارچگی را در بر میگیرد.
شهریارپور ادامه داد: آنچه در مباحث سازمانی و مدیریتی امروز حائز اهمیت است ایجاد شرایط رقابتی در ارائه خدمات و رضایتمندی ارباب رجوع در دستگاههای اجرایی بخش دولتی و غیردولتی است.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامهریزی چهارمحال و بختیاری یادآور شد: استقرار نظام ارزیابی عملکرد در دستگاههای استراتژیک و استفاده از بازخورد نتایج باعث تشخیص، پیشگیری و بهبود ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی میشود و اصول مدیریت منابع انسانی باید بر اساس نتایج نظام ارزیابی عملکرد باشد.
وی اضافه کرد: شاخصهای عمومی ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی این استان ابلاغ شده و شاخصهای اختصاصی از طریق دستگاههای ملی ابلاغ خواهد شد و پیگیری دستگاههای اجرایی استان در تسریع این ابلاغ مهم میباشد.
شهریاپرو خاطرنشان کرد: همچنین دستگاههای اجرایی استان میتوانند شاخصهای اختصاصی پیشنهادی خود را به این معاونت جهت بررسی ارجاع دهند.
انتهای پیام/۱۰۲۶ج