۰
plusresetminus
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد حضور آگاهانه و هفتم اسفند قدردانی کرد و این روز را یکی دیگر از روزهای تاریخی کتاب انقلاب اسلامی عنوان کرد.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری از حضور آگاهانه و به‌موقع مردم پای صندوق‌های رأی قدردانی کرد
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد از حضور آگاهانه و به‌موقع مردم در پای صندوق‌های رأی قدردانی کردند.

متن کامل پیام به این شرح است:‌

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری: هفتم اسفند یکی دیگر از روزهای تاریخی کتاب انقلاب اسلامی شد

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌

یکبار دیگر همچون همیشه باید پیشانی خضوع بردرگاه ربوبی سائید و از اعماق وجود شکر و سپاس الهی را بجا آورد که به مردم مؤمن و بصیر و زمان شناس ایران اسلامی توفیق عطا کرد تا در امتحان و آزمون دیگری سربلند باشند.

هفتم اسفند یکی دیگر از روزهای تاریخی کتاب انقلاب اسلامی شد.

با کمال خضوع از همه هموطنان در جای جای ایران اسلامی و از همه هم استانیها در شهر و روستا و در کوه و دشت تشکرّ ویژه دارم که بار دیگر با حضور پای صندوقهای رأی و رأی آگاهانه بویژه در مجلس خبرگان رهبری گامی در جهت تحکیم نظام اسلامی و تقویت مردم سالاری دینی برداشتند.

قطعا این صحنه‌های زیبا که در آسمان این کشور مهدوی نقش بست لبخند رضایت را بر لبان مولا و مقتدایمان حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنافداه و بر رهبر عظیم الشأنمان مقام منیع و رفیع ولی فقیه نشاند و قلب اولیاء الهی را شاد کرد.

از همه عوامل انتخابات هم که فوق العاده تلاش داشتند و از رسانه‌ها بویژه رسانه ملی که فضای مطلوب را فراهم آوردند و از عوامل نظامی، انتظامی و امنیتی تقدیر و تشکر می‌نمایم.

مؤجور و موفق باشید.

والسّلام علیکم و رحمةالله و برکاته‌

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد

محمدعلی نکونام

۸/۱۲/۹۴

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۰۲:۰۳:۱۵

24 Mar 2020