۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹
کد مطلب : ۲۷۵۵۲
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های چهارمحال و بختیاری خبر داد:

آغاز پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی اتوبوس از یازدهم اسفندماه

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های چهارمحال و بختیاری گفت: پیش‌فروش بلیت اتوبوس از يازدهم اسفندماه به صورت اینترنتی صورت می‌گیرد ضمنا پیش‌فروش بلیط از ۱۸ اسفند به صورت اينترنتي و حضوری و از طریق دفاتر فروش سطح شهر و همچنین پایانه‌هاي مسافربری ميسر است.
آغاز پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی اتوبوس از یازدهم اسفندماه
به گزارش جهانبین نیوز؛ منوچهر سلمان‌زاده، مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: حمل و نقل و پایانه‌های چهارمحال و بختیاری برای فراهم کردن بستر مناسب براي انجام سفر ايمن و راحت در طرح نوروزی امسال كه از ۲۵ اسفندماه آغاز و به مدت ۲۰ روز تا ۱۵ فروردین ادامه دارد آمادگی لازم دارد.

وی با بیان اینکه پیش‌فروش بلیت اتوبوس از يازدهم اسفندماه به صورت اینترنتی و با مراجعه به آدرس: www.mosaferyar.ir صورت می‌گیرد اضافه کرد: پیش‌فروش بلیط از ۱۸ اسفندماه به صورت اينترنتي و حضوری و از طریق دفاتر فروش سطح شهر و همچنین پایانه‌هاي مسافربری ميسر است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های چهارمحال و بختیاری به تشكيل كارگروه ستاد نوروزي و برگزاري جلسات با دستگاه‌هاي مرتبط اشاره و بیان داشت: نظارت بر مجتمع‌هاي خدماتي رفاهي بين‌راهي و شركت‌هاي حمل و نقل مسافر از فعاليت‌هاي ويژه اين اداره كل در طول طرح و ايام سال خواهد بود.

وي با اشاره به آمادگی لازم برای ارائه خدمات به وسایل نقلیه مراكز معاينه فني شهركرد و بروجن بطور مستمر در طول شبانه‌روز و حتي در ايام تعطيل اشاره و یادآور شد: برای ارائه خدمات بهتر ۵۰ دستگاه ترددشمار برخط در ۲۵ محور مواصلاتي بصورت رفت و برگشت ميزان تردد، تخلف سرعت، سبقت و عدم رعايت فاصله طولي وسائط نقليه را رصد مي كنند و این کار با هدف شناسایی مسیرهای با بیشترین تقاضای صورت می‌گیرد.

این مسئول تاکید کرد: از دیگر اقدامات این اداره کل برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مسافران نوروزی در این استان هماهنگي با مراكز آموزشي و نظامي، شركت ملي پخش فرآورده‌هاي نفتي و هماهنگي جهت استقرار واحدهاي امدادخودرو در محل‌هاي از پيش تعيين شده و نظارت بر فعاليت اين شركت‌ها و هماهنگي با پليس راهور چهارمحال و بختیاری است.

سلمان‌زاده بیان داشت: همچنین در راستای دریافت نظرات مسافران وارد شده به این استان فرم‌های نظرسنجی در ناوگان حمل و نقل جاده‌ای و مسافربری توزیع می‌شود و این درحالی است که سایر نظرات از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۳ و ۱۰۰۰۳۰۰۸ دریافت می‌شود و این اداره کل آماده دریافت نظرات، پیشنهادات، انتقادات مسافران برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر است.

لازم به ذکر است: ۴۳ شرکت حمل و نقل مسافر در ۵ پايانه مسافربري فعال در چهارمحال و بختیاری به مسافران در حال ارائه خدمت هستند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۲:۴۷

3 Jan 2020