۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹
کد مطلب : ۲۷۵۰۳
مسئول سازمان بسيج اساتيد کشور:

براي حل مشکلات اقتصادي بايد مديريت جهادي در کشور وجود داشته باشد

اگر مسئولين جمهوري اسلامي ايران همچون مردم از فرامين مقام معظم رهبري(مدظله العالي) پيروي مي‌کردند در تمامي مسائل خيلي جلوتر بوديم.
براي حل مشکلات اقتصادي بايد مديريت جهادي در کشور وجود داشته باشد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از اساتيد برتر ؛ سهراب صلاحي مسئول سازمان بسيج اساتيد کشور در يادواره شهداي جهاد علمي در شهرکرد گفت : با فرهنگ جهادي ۵ خط بزرگ را پشت سر نهاده‌ايم که مي‌توان به مسائل سياسي، ميدان نظامي، بعد مديريتي، مباحث علمي و مسائل اقتصادي اشاره کرد.

وي خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامي در زماني بوجود آمد که هيچ جامعه شناسي آن را نتوانست پيش‌بيني کند و اين درحالي بود که جامعه شناس فرانسوي در کتاب خود مي‌گويد در هيچ کجا حضور تجلي مردم در انقلاب اسلامي ايران نديده‌ بودم.

صلاحي با بيان اينکه ۸ سال دفاع مقدس نمونه ديگر دلاور مردي و اقتدار مردم ايران در مقابل دشمنان است، افزود: تمامي سرافرازي‌هاي اين نظام ما، به خاطر مديريت درست و صحيح رهبري مدبر همچون مقام معظم رهبري(مدظله العالي) است.

مسئول سازمان بسيج اساتيد کشور با اشاره به دستاوردهاي دانش‌آموختگان داخلي، گفت: در سال ۸۵ پروژه طراحي و ساخت ماهواره در کشور آغاز شد که پس از مدتي کوتاه در سال ۸۷ نخستين ماهواره جمهوري اسلامي ايران به فضا فرستاده شد که اين نشان دهنده قدرت داخلي است.

وي افزود: همين دانش‌آموختگان داخل کشور بودند که توانستند بدون هيچ کمکي انرژي هسته‌اي، نانو، سلول‌هاي بنيادين و ديگر موارد را بدست آوردند.
صلاحي با اشاره به اينکه ايران قدرت برتر غرب آسيا است، تصريح کرد: جمهوري اسلامي ايران در منطقه راهبردي جهان قرار دارد و امنيت و اقتصاد جهان به اين منطقه وابسته است.

وي خاطرنشان کرد: رهبري مقتدر و مدبر جمهوري اسلامي ايران مولفه سوم براي جهاني شدن کشورمان است که بايد از فرامين ايشان پيروي کنيم.
مسئول سازمان بسيج اساتيد کشور افزود : آمريکا هميشه در تلاش است که ايران را به عنوان تروريسم معرفي کند اما اين درحالي است که جمهوري اسلامي ايران به کشور‌هاي مورد تجاوز قرار گرفته کمک مي‌کند تا تروريسم را نابود کنند و خود آمريکا يکي از حاميان اصلي تروريسم است.

وي اذعان کرد: آمريکا دم از حقوق بشر مي‌زند اما در کشور‌هاي مختلف تجاوز کرده است و مردم را در اين کشورها قتل عام مي‌کند.
صلاحي افزود: اگر مسئولين جمهوري اسلامي ايران همچون مردم از فرامين مقام معظم رهبري(مدظله العالي) پيروي مي‌کردند در تمامي مسائل خيلي جلوتر بوديم.
صلاحي تصريح کرد: خيلي از افراد در داخل کشور قدرت ملت را دست‌کم مي‌گيردند که اين کاري اشتباه است.

انتهای خبر /1027ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۳۲:۲۹

8 Feb 2020