۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴
کد مطلب : ۲۷۵۰۰
سرپرست دفتر نظارت و بازرسي انتخابات شوراي نگهبان کوهرنگ:

عوامل نظارت و بازرسي انتخابات کوهرنگ آموزش‌‌هاي لازم را فرا گرفتند

سرپرست دفتر نظارت و بازرسي شهرستان کوهرنگ گفت: در زمينه آموزش و عوامل نظارتي در انتخابات 7 اسفندماه در کوهرنگ آموزش‌هاي لازم ارائه شد.
عوامل نظارت و بازرسي انتخابات کوهرنگ آموزش‌‌هاي لازم را فرا گرفتند
به گزارش جهانبین نیوز، تقي غيبي، سرپرست دفتر نظارت و بازرسي انتخابات شهرستان کوهرنگ در گفت‌وگو با خبرنگار کوهرنگ خبر، اظهار داشت: با حضور آقاي گنجي مسئول آموزش هئيت نظارت استان جلسه توجيهي و آموزشي عوامل نظارت و بازرسي در اردوگاه امام خميني (ره) برگزار شد.

وی افزود: هماهنگي کامل بين هيئت نظارت انتخابات در شهرستان کوهرنگ برقرار است و تاکنون مشکل خاصي در اين شهرستان نبوده است.
 
سرپرست دفتر نظارت و بازرسي انتخابات شوراي نگهبان در کوهرنگ تصريح کرد: تأکيد عوامل نظارتي انتخاباتي و هيئت نظارت بر اين است که در بحث تبليغات طرفداري از نامزد خاصي توسط مجريان و عوامل دست‌اندرکار انتخاباتي نشود و تنها ملاک اجراي قانون باشد.
 
غيبي، مسئول آموزش و نظارت دفتر نظارت و بازرسي شوراي نگهبان در کوهرنگ ادامه داد: در زمينه آموزش و عوامل نظارتي در انتخابات 7 اسفندماه، عوامل نظارتي آموزش‌هاي لازم را فرا گرفته‌اند و در هفته آينده قبل از برگزاري انتخابات نيز آموزش‌هاي تخصصي را فرا مي‌گيرند.
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۵۱:۵۳

27 Dec 2019