۱
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۲۷۴۹۸
هادي سياسي و کارشناس مسائل سياسي:

حضور گسترده ملت ايران در انتخابات پروژه نفوذ دشمنان را ناکام مي‌کند

هادي سياسي و کارشناس مسائل سياسي در جمع کارکنان سپاه فارسان عنوان کرد: حضور گسترده ملت ايران در انتخابات پروژه نفوذ دشمنان را ناکام و از توطئه و فتنه جلوگيري مي‌كند.
حضور گسترده ملت ايران در انتخابات پروژه نفوذ دشمنان را ناکام مي‌کند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، عباس اسلامي در آستانه انتخابات مجلس شوراي  اسلامي و خبرگان رهبري گفت: دشمن به دنبال نفوذ در انتخابات است و ملت ايران هيچ‌گاه دست خود را به نشانه تسليم در برابر آمريکا بلند نخواهند کرد.

وي گفت: با توجه به اين که دشمن نتوانست درجنگ تحميلي، فتنه78، فتنه 88 و تحريم‌هاي اقتصادي و فشارهاي سياسي به نتيجه برسد اکنون به دنبال نفوذ فرهنگي و سياسي در ايران  است و يکي از اين راه‌ها، نفوذ در امر انتخابات است که رهبري نيز بر اين امر تأکيد کردند.

وي در ادامه خاطرنشان کرد: دشمن درصدد نفوذ در جريان‌هاي تصميم‌ساز و تصميم‌گير نظام است و در چنين شرايطي ملت ايران با حضور حداکثري و پرشور خود در انتخابات گام مهمي را در تشکيل مجلسي انقلابي خواهند برداشت و انشاالله حماسه ديگري همچون ۲۲ بهمن که دشمنان انقلاب و نظام را مايوس کرد را رقم خواهند زد .

اسلامي گفت: دشمنان از طريق نفوذ در صدد تحت سلطه در آوردن ملت ايران هستند و انتخابات را فرصت مغتنمي براي تحقق خواسته‌هاي نامشروع خود مي‌دانند اگر شناخت کافي نباشد و نتوانيم تشخيص صحيح بدهيم که کدام دسته‌بندي به شاخص نظام نزديک‌تر است ممکن است به اشتباه به سمت دسته‌بندي‌هاي نادرست رفته و در دام فتنه گرفتار شويم.

ايشان در ادامه افزودند: انتخابات در نظام جمهوري اسلامي ايران از هر نظر، هميشه عرصه را براي حضور و مشارکت فعال و پرشور مردم فراهم کرده است و اين مايه بالندگي و افتخار براي انقلاب و ملت ايران است و حضور گسترده ملت ايران در انتخابات پروژه نفوذ دشمنان را ناکام و از توطئه و فتنه جلوگيري مي‌كند.

انتهای پیام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۱۰:۰۵

15 Jan 2020