۰
plusresetminus
خطيب نماز جمعه شهر بروجن گفت: اگر بوي فتنه به مشام نيروهاي حزب‌اللهي بروجن برسد آنچنان درس عبرتي به آنها خواهند داد تا همان‌گونه‌اي که چندين سال در اين شهر نبودند ديگر هم در اين شهرستان هيچ جايگاهي نداشته باشند.
دل‌بستگان آمريکا نمي‌توانند نمايندگي مردم انقلابي را به عهده بگيرند/مردم بروجن از کساني که دنبال تطهير سران فتنه باشند به شدت برائت مي‌جو
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به تاکيدات امام (ره) بر حضور مردم در فعاليت‌هاي سياسي به صورت کلي، اظهار داشت: يکي از آن فعاليت‌هاي سياسي بحث انتخابات است.

سعادت‌فر با اشاره به اينکه تمامي دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوري اسلامي حامي سران فتنه هستند، تصريح کرد: خساراتي که از فتنه ۸۸ ديديم آثارش در سال‌هاي آينده مشخص مي‌شود.

وي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري مبني‌بر اينکه سران فتنه با آبروي نظام بازي کردند، گفت: چگونه برخي‌ها به خود اجازه مي‌دهند چهره‌هاي منفور در جامعه و قلوب مسلمين را تطهير کنند؛ عده‌اي گويا در بين مردم نيستند يک دفعه از گوشه راه پيدا مي‌شوند که فکر مي‌کنند مردم دنبال دوست داشتن سران فتنه هستند.

خطيب نماز جمعه بروجن ادامه داد: مردم انقلابي شهرستان بروجن از سران فتنه و هر کسي که دنبال تطهير سران فتنه باشند به شدت برائت مي‌جويند.

حجت الاسلام سعادت فر گفت: اگر بوي فتنه به مشام نيروهاي حزب‌اللهي بروجن برسد آنچنان درس عبرتي به آنها خواهند داد تا همانگونه‌اي که چندين سال در اين شهر نبودند ديگر هم در اين شهرستان هيچ جايگاهي نداشته باشند.

وی گفت: حضرت امام (ره) مي‌فرمايند "در اين حکومت اسلامي دخالت در امور سياسي سالم و اجتماعي يک وظيفه است".

سعادت‌فر با اشاره به اين که بايد نسبت به افزايش بصيرت در جامعه تلاش کنيم، بیان داشت: هر کسي که قدرت و توان دارد و مي‌تواند در مسائل سياسي بصيرت‌افزايي کند نبايد گوشه‌نشيني اختيار کند.

وي گفت: امام راحل (ره) در خصوص ملاک‌هاي انتخابات و يک نماينده شايسته مي‌فرمايند "به وفادار به اصل ولايت فقيه راي دهيد نه آن کسي که در او احتمال انحراف مي‌دهيد".

خطيب نماز جمعه بروجن با اشاره به اين که دعوا بر سر اصولگرايي يا اصلاح‌طلبي نداريم، تصريح کرد: ما معتقديم اصولگراي انقلابي و اصلاح‌طلب انقلابي همچون دو بال مي‌توانند در پرواز نظام مقدس جمهوري اسلامي نقش‌آفرين باشند.

حجت‌الاسلام سعادت‌فر با تاکيد بر شناختن عناصر ضد انقلاب در داخل کشور، افزود: ضدانقلاب حرفي مي‌زند که رسانه‌هاي بيگانه هم بر آن تاکيد دارند؛ نيروي ضدانقلاب درون نظام حرف‌هايي در مقابل حرف ولي امر مسلمين جهان مي‌زنند.

سعادت‌فر، استکبارستيزي، عدم دفاع از سران فتنه، ولايت‌پذيري و روحيه انقلابي را از ملاک‌هاي يک نماينده انقلابي عنوان کرد.

وي افزود: آن کسي که دل به آمريکا خوش کرده است و راه پيشرفت نظام را در دست دوستي دادن به آمريکا مي‌داند نمي‌تواند نمايندگي مردم انقلابي را به عهده بگيرد.

امام جمعه بروجن گفت: مقام معظم رهبري در بيانات اخير فرمودند "دو سال مذاکره کردند عرق ريختند تا با سرمايه خارجي گشايش اقتصادي کنند حالا گفتند کاري مي‌کنيم کسي جرات سرمايه‌گذاري نداشته باشد". اين معني آن است که بارها گفتيم آمريکا قابل اعتماد نيست.

خطيب نماز جمعه بروجن با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري گفت: مجلس مرعوب آمريکا و مجلس اشرافي کشور را بدبخت مي‌کند.

وي با بيان اين که سياست آمريکا تضعيف روحيات انقلاب است، تصريح کرد: آمريکا مي‌داند آنچه در منطقه سد راه آن‌هاست روحيات انقلابي مجلسيان است که ريل‌گذار مسير دولت هستند.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۳:۵۰

27 Dec 2019