۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۲
کد مطلب : ۲۷۴۴۲
شهردار شهرکرد خبر داد:

لایحه عوارض محلی سال ۹۵ در شهرکرد تقدیم شورای شهر شد

شهردار شهرکرد گفت: لایحه تعرفه عوارض محلی و هزینه خدمات سال 95 شهرداری شهرکرد به منظور بررسی و تصویب نهایی تقدیم شورای اسلامی شهر شد.
لایحه عوارض محلی سال ۹۵ در شهرکرد تقدیم شورای شهر شد
نورالله غلامیان دهکردی شهردار شهرکرد در گفت و گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: لایحه تعرفه عوارض محلی و هزینه خدمات مهم ترین و اصلی ترین منبع درآمدی و تأمین و تحقق بودجه سالانه شهرداری شهرکرد به شمار می رود.

وی با بیان اینکه باید بر اساس قانون، لایحه تعرفه عوارض محلی باید قبل از لایحه بودجه سال آینده شهرداری بررسی، تعیین تکلیف با تصویب در صحن علنی شورا، برای اعلام نظر و ابلاغ نهایی به استانداری ارسال شود؛ تصریح کرد: لاحیه تعرفه عوارض محلی و هزینه خدمات در سال ۹۵ شهرداری شهرکرد به منظور بررسی و تصویب نهایی تقدیم شورای اسلامی شهر شد.

شهردار شهرکرد تغیرات ایجاد شده را  در راستای حمایت و تشویق شهروندان به ساخت و ساز قانونی عنوان کرد و افزود: اعمال تخفیف عوارض در محدوده بافت های فرسوده به قوت خود باقیست.

غلامیان تصریح کرد: لایحه تعرفه عوارض محلی و هزینه خدمات سال آینده شهرداری شهرکرد پس از تصویب در شورای شهر و تأئید مراجع قانونی، علاوه بر چاپ در نشریات محلی، به صورت کتابچه تهیه و برای اطلاع عموم در اختیار شهروندان عزیز قرار می گیرد.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۴۴:۲۱

25 Jan 2020