۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۲۷۴۱۰
فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري:

فرمايشات رهبري بهترين معيار و ملاک در انتخابات 7 اسفند است

فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري گفت: بهترين معيار و ملاک در بحث انتخابات 7 اسفند فرمايشات مقام معظم رهبري است.
فرمايشات رهبري بهترين معيار و ملاک در انتخابات 7 اسفند است
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار رضا محمدسليماني فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با خبر نگار هفت چشمه ضمن تشکر از حضور پرشکوه مردم ولايت‌مدار و شهيدپرور استان چهارمحال بختياري و به خصوص مردم انقلابي شهرستان اردل در راهپيمايي يوم‌الله ۲۲ بهمن گفت: حضور مردم بابصيرت در ۲۲ بهمن بار ديگر دشمنان را ناکام و چشم طمع‌شان را کور کرد.

سردار سليماني اظهار کرد: انقلاب اسلامي ايران يک تحول و دگرگوني بزرگ را در دنيا و تاريخ بشر به وجود آورد که در نوع خود در طول تاريخ بي‌نظير است.

وي با اشاره به اينکه خيلي از انقلاب‌ها با جنگ و لشکرکشي به نتيجه رسيد، بيان کرد: انقلاب اسلامي ما با حضور باشکوه مردم و پشتيباني از امام راحل بدون هيچ حمايت و لشکرکشي پيروز شد و در اين راه مردم به خدا و قرآن کريم توکل کردند.

فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري افزود: امام خميني (ره) نهضتي را شروع کرد که براي تمام بشريت کمک‌کننده و نجات‌بخش بود و وحشتي که در دل مظلومان دنيا بود به دل ظالمان منتقل شد و اينها به برکت انقلاب اسلامي ايران انجام شد.

سردار رضا محمدسليماني با اشاره به در پيش بودن انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري، يادآور شد: در آستانه دو انتخابات مهم هستيم و مردم بايد هوشيارانه و آگاهانه در انتخاب افراد شايسته و توانمند کوشا باشند.

وي گفت: امروز شرايط بگونه‌اي است که دشمن قصد دارد اين ايام را گل‌آلود کند و نقاط سياهي را به وجود بياورد اما بايد گفت که ما داراي رهبري آگاه، بصير، جامع و کامل هستيم و تاکنون کسي راه را گم نکرده است.

فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري به انتخاب فرد اصلح در انتخابات مجلس شوراي اسلامي و ليست اصلح در انتخابات خبرگان رهبري اشاره کرد و افزود: بهترين معيار و شاخص در بحث انتخابات فرمايشات مقام معظم رهبري است و همان‌طوري که رهبر انقلاب اسلامي بر حضور حداکثري و فرد اصلح در انتخابات ۷ اسفند تاکيد داشتند ماهم مي‌بايست تمام تلاش‌مان در اين ايام ترغيب و تشويق مردم برای حضور پاي صندوق‌هاي راي باشد تا بار ديگر حماسه سياسي بزرگ در کشور تحقق پيدا کند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۳۹:۲۷

12 Feb 2020