۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴
کد مطلب : ۲۶۴۲۰

گلايه مردم چلگرد و شهرک عشايري از معابر و خيابان‌هاي تاريک شهر

تامين نشدن روشنايي برخي از معابر شهري که گاهي سال‌ها از اجراي آن مي‌گذرد، لزوم هماهنگي بيشتر بين شهرداري چلگرد و شرکت توزيع برق را نشان مي‌دهد.
گلايه مردم چلگرد و شهرک عشايري از معابر و خيابان‌هاي تاريک شهر
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، روشنايي معابر نقش مهمي ‌در نظم و انضباط ترافيکي، افزايش ايمني معابر و ارتقاي سيما و منظر شهري دارد و اين اقدام به صورت مشارکت 50 درصدي از سوي شهرداري و شرکت توزيع برق انجام مي‌شود.

براساس اين مشارکت، شهرداري ملزم به اجراي فونداسيون و نصب تيرهاي برق است و شرکت توزيع برق نيز متولي کابل‌کشي و نصب چراغ‌هاي روشنايي است اما برخي از معابر شهر، هنوز روشن نشده‌اند.
 
يکي از شهروندان ساکن شهرک عشايري با اشاره به اينکه خيابان‌هاي اين شهرک بسيار ترسناک است وجود سگ‌هاي ولگرد اين معضل را صدچندان کرده است گفت: بيش‌از 2 سال است که مردم از نبود روشنايي در اين شهرک گلايه مي‌کند.

اين شهروند مي‌گويد: اعتبار زيادي از بيت‌المال صرف ساخت اين تيره برق‌ها شده اما با وجود نصب تيرهاي برق، هنوز چراغ روشنايي در آن نصب نشده و کارايي درستي ندارد.

اين وضعيت در ديگر معابر شهر چلگرد نيز وجود دارد و اين نشان مي‌دهد که تعامل و همکاري لازم براي تامين روشنايي معابر وجود ندارد.

روشن نشدن معبر، باعث ناامني، نازيبايي و ناکارآمد بودن معبر است، چرا که معبري که روشن نباشد، براي همه، نقطه حادثه‌‌خيز تلقي مي‌شود و تردد در آن آسيب‌‌زا خواهد بود.

به نظر مي‌رسد تامين روشنايي معابر در شرايطي که پايه تير برق نصب شده باشد، هزينه زيادي به همراه ندارد و مسئولان شهرداري بايد هر سال اعتبار مشخصي را براي اين نياز، لحاظ کنند.
 
پيشنهاد مي‌شود شهرداري چلگرد از اختلافات داخلي موجود در بدنه خود بکاهد و تمام هم و غم خود را صرف آباداني شهر کند چرا که با شعارهاي توخالي شهر پيشرفتي نخواهد کرد بطوري که در هفته‌هاي اخير شاهد اعتراضات زياد مردمي را نسبت به برف‌روبي و جمع‌آوري زباله درپي داشته است و از همه مهمتر اينکه فرار گردشگران از اين منطقه توريستي را درپي داشته است بيان‌کننده اين موضوع است.

گزارش از همت بدري فرد
 
انتهاي خبر1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۵۷:۵۴

7 Feb 2020