۰
plusresetminus
شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل در پيامي از حضور پرشور و انقلابي مردم ولايت‌مدار اردل در همايش گراميداشت سالروز حماسه 9 دي تقدير کرد.
تقدير شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي اردل از حضور پرشور مردم درهمايش گراميداشت 9 دي
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، در متن اين پيام آمده است: حضور هميشه انقلابي و حماسه ساز امت ولايت‌مدار شهرستان اردل در عرصه‌هاي دفاع از ارزش‌هاي اسلامي و انقلابي و آرمان‌هاي امام راحل و شهداي گرانقدر نظام همواره موجب سرافرازي و سربلندي اين خطه خونرنگ در اذهان ايران اسلامي شده و اوج وفاداري مردمان اين ديار به دستاوردهاي انقلاب اسلامي را به نمايش نهاده است.

بي‌ترديد گراميداشت حماسه ماندگار و غرورانگيز نهم دي، روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت، پاسداشت حريم ارزش‌ها و مباني ناب اسلام، نهضت سرخ حسيني (ع) و ولايت‌فقيه بوده که بايد همواره بزرگ نگه داشته شود.

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل از حضور با بصيرت، انقلابي و پرشکوه اقشار مختلف مردم اردل بويژه خانوداده معظم شهدا، مسئولين، روحانيون، خبرنگاران و اصحاب رسانه، نيروهاي نظامي و انتظامي، اصناف و بازاريان، جوانان و نوجوانان آينده‌ساز و همه شرکت‌کنندگان با بصيرت در ششمين سالروز بزرگداشت حماسه نهم دي تقدير و تشکر کرده است.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۴۶:۴۹

1 Feb 2020