۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
کد مطلب : ۲۴۲۸۷
شهيد ابراهيم آقابابائي بني:

زهي خيال باطل که يزيديان فکر مي کنند که ما حماسه کربلاي حسين (ع)را فراموش کرده ايم

افسوس و زهي خيال باطل که يزيديان فکر مي کنند که ما حماسه کربلاي حسين(ع) را فراموش کرده ايم؛ غافل از اينکه سر لوحه مرام ما، امت بپا خواسته ايران همان کربلاست.
زهي خيال باطل که يزيديان فکر مي کنند که ما حماسه کربلاي حسين (ع)را فراموش کرده ايم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار زنگ خبر، شهيد ابراهيم آقابابائي بني فرزند نجف قلي ، در سال ۱۳۴۱ درخانواده اي مذهبي و علاقمند به ائمه اطهار(ع) در شهر بن چشم به جهان گشود.

آن زمان که قلب انقلاب در تپش بود تا خون پاک شهيدان کربلا را در رگهاي جامعه به گردش درآورد و اسلام ناب محمدي(ص) رادرکالبد بشريت مرده تزريق نمايد، ابراهيم جوان هوشيار و فعالي بود و فعالانه در اين زمينه ها شرکت مي کرد و در شکل گيري تظاهرات و پخش اعلاميه هايي که از تهران به دستش مي رسيد نقش بزرگي داشت.

شهيد ابراهيم آقابابايي گرچه هنوز سن کمي داشت اما عازم خدمت سربازي و در مناطق جنوب مشغول خدمت شد، تا اينکه در سال ۱۳۶۰ در کرخه نور، غسل شهادت نمود و در نهايت عاشقي به افلاکيان پيوست.

روحش شاد و يادش گرامي...

در وصيت نامه اين شهيد عالي قدر اين چنين آمده است:
«بسم الله الرحمن الرحيم»


حالا که بر عليه طاغوتيان زمان به جبهه ي نبرد حق بر عليه باطل آمده ام فقط به يک چيز مي انديشيم و آن پيروزي اسلام بر کفر جهاني که از آستين صدام ،يزيد زمان بدر آمده و ياران حسين زمان خميني بت شکن را به مبارزه دعوت نموده است.

افسوس و زهي خيال باطل که يزيديان فکر مي کنند که ما حماسه کربلاي حسين(ع) را فراموش کرده ايم؛ غافل از اينکه سر لوحه مرام ما امت بپا خواسته ايران همان کربلاست.

نمي دانم به فرموده امام خميني(ره) ما را از چه مي ترسانند. چه بکشيم و يا کشته بشويم پيروزيم واين يک وعده الهي است که از حلقوم امام امت ،ابراهيم زمان بيرون مي آيد که ما پيروزيم و بدون شک صدام و صداميان از صفحه روزگار محو خواهند شد.

سپاس خداي را که اين بنده حقير ابراهيم آقابابايي را در زماني آفريد که مبارزه حق بر عليه باطل به اوج رسيده و باز خداي راسپاس که مارا در جبهه حق مستضعفين قرارداده از خدا طلب آمرزش براي خود مي نمايم چرا که انسان تا زماني که بخود آگاهي مکتبي نرسيده باشد،دچار لغزش و گناه مي شود.

واميدوارم خداي رحيم ،گناهان همه مارا ببخشد و توبه ماراقبول فرمايد.

تنها آرزوي من پيروزي اسلام و سلامتي امام است.

ملتي که شهادت را مي خواهد او را از چه مي ترسانيد، او را از مردن مي ترسانند!اينها شهادت را شرف خودشان مي دانند.
«امام خميني»



انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۵۴:۳۹

27 Dec 2019