۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸
کد مطلب : ۲۴۰۱۶
مدیر کل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری:

سازمان تامین اجتماعی پیشرو در راستای تحقق دولت الکترونیک

مدیر کل تامین اجتماعی استان گفت: در راستای تحقق دولت الکترونیک، سازمان تامین اجتماعی پیشرو در ارائه خدمات الکترونیک، اقدام به ارائه خدمات غیر حضوری از جمله دریافت لیست کارگاهها،صدور فیش حق بیمه بیمه شدگان خاص ،ابلاغ الکترونیک اوراق مطالباتی کارفرمایان و صدور فیش و احکام مستمری بگیران از طریق اینترنت نموده است.
سازمان تامین اجتماعی پیشرو در راستای تحقق دولت الکترونیک
به گزارش جهانبین نیوز مدیر کل تامین اجتماعی استان در سفر به شهرستان فارسان ضمن اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه تامین اجتماعی گفت: دولت همیشه همراه و حامی سازمان تامین اجتماعی بوده است و بعنوان یکی از شرکای اجتماعی نقش مهمی در تحقق اهداف و ماموریتهای سازمان که همانا امنیت اجتماعی و عدالت اقتصادی برای اقشار مختلف جامعه است ایفا می کند.

غلامرضا محمدی هدف دولت و سازمان را در جهت ارائه خدمت به مردم، مشترک دانست و گفت: این دو نهاد بزرگ دوشادوش هم برای خدمت رسانی به مردم ایران اسلامی و عدالت اجتماعی گام برمیدارند.

محمدی با اشاره به خدمات غیر حضوری در سازمان تامین اجتماعی افزود: در راستای تحقق دولت الکترونیک، سازمان تامین اجتماعی پیشرو در ارائه خدمات الکترونیک، اقدام به ارائه خدمات غیر حضوری از جمله دریافت لیست کارگاهها،صدور فیش حق بیمه بیمه شدگان خاص ،ابلاغ الکترونیک اوراق مطالباتی کارفرمایان و صدور فیش و احکام مستمری بگیران از طریق اینترنت نموده است.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۳۳:۵۷

13 Feb 2020