۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲
کد مطلب : ۲۴۰۰۱

اهل بيت هدايت گري مردم جامعه را بر عهده داشتند

امام جمعه شهر سامان با اشاره بر اينکه اهل بيت هدايت گري مردم جامعه را بر عهده داشته اند، گفت: علم اهل بيت همراه با حلم بوده است.
اهل بيت هدايت گري مردم جامعه را بر عهده داشتند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  سامان ما ، حجت الاسلام ملک پور در شام قريبان شهادت امام جعفر صادق(ع) در امامزاده سيد سليمان سوادجان در بيان مردم اين روستا با اشاره بر اينکه اهل بيت هدايت گري مردم جامعه را بر عهده داشته اند،علم اهل بيت همراه با حلم بوده است، اظهار داشت: دانشگاه امام جعفر صادق در عرصه علمي يکي از دانشگاه هاي معروف است که چندين هزار شاگرد در دانشگاه امام صادق (ع) تربيت شدند.

ملک پور با بيان اينکه انچه از اهل بيت به دست ما رسيده از تلاش هاي امام جعفر صادق است، بيان داشت: علم ائمه و اهل بيت متفاوت با علم ما مي باشد .

وي با اشاره بر اينکه علم ائمه اميخته با حلم است، اذعان داشت: ما بايد ائمه را الگو و اسوه خود قرار دهيم چرا که هدايت من و شما به دست ائمه بوده و خواهد بود.

ملک پور با بيان اينکه مشکلات زندگاني بسيار زياد است و بايد براي رفع مشکلات صبر داشته باشيم، اذعان داشت: در حال حاضر در جامعه کنوني انچه مهم است خانواده و زندگي است که بايد به ان توجه زيادي شود.

در امامزاده سيد سليمان سوادجان زيارت عاشورا و نماز جماعت و برنامه هاي متنوع فرهنگي ديگري اجرا شد.


انتهای پیام1020ج /601س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۵:۲۷

13 Feb 2020