۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸
کد مطلب : ۲۳۹۹۵
نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري:

مراقب باشيم قلم و زبانمان تقويت کننده فتنه نباشد/رسالت خبرنگار، تبيين منويات رهبر اسلامي زمان است

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري: خبرنگاران بايستي غبار از جامعه کنوني را بزدايند و مبادا قلم و زبانشان در تقويت فتنه هاي نظام بچرخد.
مراقب باشيم قلم و زبانمان تقويت کننده فتنه نباشد/رسالت خبرنگار، تبيين منويات رهبر اسلامي زمان است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، حجت الاسلام و المسلمين محمد علي نکونام در آئين تجليل از خبرنگاران استان که در فرهنگسراي شهرکرد برگزار شد، نقش خبرنگاران را به مثابه تغذيه کنندگان فکر و ذهن جامعه خواند و گفت: ابزار خبرنگار در قلم و زبان او خلاصه مي شود.

وي با اشاره به اينکه قلم و زبان خبرنگار نبايد در جهت غير از رضايت خداوند چرخيده شود، افزود:کسي که رسانه اي را برعهده دارد، واسطي بين مردم و حاکم اسلامي است و آنچه را که حاکم انتظار دارد بايد به جامعه تزريق مند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به فرازي از دعاي امام سجاد(ع) در رساله خود اظهار داشت: خبرنگار نبايد با رهبر اسلامي خود زاويه پيدا کند ، در غير اين صورت خود را عقيقه و ذبح و ضايع کرده و در مسیر معصيت قدم برداشته است.

وي ادامه داد: تبيين سياست هاي حاکم اسلامي و دوري از زاويه گيري با رهبر جامعه اسلام از وظايف و رسالت هاي خبرنگاران است.

حجت الاسلام نکونام افزود: قلم و زبان خبرنگار دست برتر بر افکار عمومي دارد و به فرموده امام زين العابدين، حق اين نعمت الهي بايد به خوبي ادا شود.

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري خطاب به خبرنگاران خاطرنشان شد: بکوشيم سلامت و تعهد و دور شدن از بازيگري را در رسانه خود اعمال کنيم، زبان و قلم ما مقدس است و بايد در جهت ترويج افکار ناسالم قرار نگيرد.

وي در پايان با اشاره به اينکه در حال حاضر در درون نظام با فتنه هاي متعددي مواجه هستيم، بيان داشت: مواظب باشيم قلم و زبان ما تقويت کننده فتنه و فتنه گران نباشد و در صدد نشان دادن فضاي سالم و شفاف در جامعه عاري از هرگونه غبار بدخواهي و بدذاتي باشيم.


انتهاي پيام1020ج /510ب
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۱۵:۳۱

13 Feb 2020