کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تشييع دو تن از شهداي گمنام در شهر گوجان

خبر آوردن بازم تو شهر مهمونيه...

21 مرداد 1394 ساعت 8:28

سلام بر شهدا، سلام بر غريبه هاي آشنا، سلام بر گمنام هاي نام آشنا و سلام بر شهيدان گلگون کفن که حسين وار زيسته اند و زهرا وار رفته اند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، امروز همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق عليه السلام دو تن از شهداي گمنام گلگون کفن در شهر فارسان تشييع و در روستاي گوجان به خاک سپرده خواهند شد.

سلام بر شهدا، سلام بر غريبه هاي آشنا، سلام بر گمنام هاي نام آشنا و سلام بر شهيدان گلگون کفن که حسين وار زيسته اند و زهرا وار رفته اند. و سلام بر مادراني که صبري يعقوب وار دارند در چشم انتظاري يوسف زندگانيشان و سلام بر پدراني که قامت خميده کردند در نبود عزيزانشان.

امروز روز همه ي مادران و پدراني است که در فراغ فرزند ديده کم سو کردند و موي سپيد. واي که چه خواهند کشيد مادراني که جوانان رعناي خود را داده اند و حال قنداقه طفلي را بدست آنان بدهند و گويند به آنها که اين است همان يوسف شما...

امروز روز همه ي ماست، همه ي مايي که بدهکار مانده ايم به شهدا، شهدايي که حتي نام خود را هم براي ما داده اند و گويي بي نام و نشان اند ولي واحسرتا که ما گناه ميکنيم و آنان غريب و بي نام اند؛؛ نه! نه! نه! اشتباه نکنيم، اين ماييم که بي نام و نشانيم در دو دنيا... آنان نامي بلند دارند، مرتبه اي بزرگ. آنان به حق بنده خدايند و به خدايشان رسيدند و شدند ميهمان خدا و ما جامانده ايم در وادي دنيا که عبد خود شده ايم و نه خدايمان...

امروز روزي است براي همه ي ما تا شايد بتوانيم ذره اي اداي دين کنيم به آن بدن هايي که ازهم گسستند تا اين خاک از هم نپاشد.آري فردا در سوگ ايشان نه يک پدر و مادر که هزاران پدر و مادر و هزاران خواهر و برادر به عزا نشسته و براي کوتاهي هاي خويش گريه خواهيم کرد و ورودشان را به ديار شهيد پرور فارسان خوش آمد خواهيم گفت.

دل نوشته از زينب بابامير


انتهای پیام1020ج /590پ


کد مطلب: 23973

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/23973/خبر-آوردن-بازم-شهر-مهمونيه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir