۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱
کد مطلب : ۲۳۹۳۴
همزمان با روز خبرنگار صورت گرفت؛

تقدیر دوایر دولتی چهارمحال و بختیاری از پایگاه خبری تحلیلی جهانبین نیوز

پایگاه خبری تحلیلی جهانبین ینوز به دلیل اطلاع رساني اصولي، صحيح و بموقع مناسبتهای انقلاب اسلامی مورد تقدیر قرار گرفت.
تقدیر دوایر دولتی چهارمحال و بختیاری از پایگاه خبری تحلیلی جهانبین نیوز
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، در مراسمي که همزمان با روز خبرنگار در ستاد فرماندهي نيروي انتظامي استان برگزار شد از مديرمسولان، سرپرستان و خبرنگاران روزنامه ها، خبرگزاري ها و نشريات برتر استاني تجليل شد.

در این مراسم پایگاه خبری تحلیلی جهانبین نیوز در راستای اطلاع رساني اصولي، صحيح و بموقع و ارتباط خوب و موثر با نیروی انتظامی به عنوان رسانه برتر معرفی شد.

همچنین در مراسمی که توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان از خبرنگاران برتر مناسبت هاي انقلابي سال گذشته در چهارمحال و بختياري تقدیر شد پایگاه خبری تحلیلی جهانبین نیوز به عنوان رسانه برتر مناسبتهای انقلاب اسلامی معرفی و از خبرنگار این پایگاه تجلیل به عمل آمد.

در مراسمی نیز که به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان برگزار شد از تلاشهای پایگاه خبری تحلیلی جهانبین نیوز در زمینه نشر اطلاعات حوزه کتاب و کتابخوانی تقدیر به عمل آمد.

در مراسمات مشابه دیگر نیز که از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل اوقاف و امور خیریه برگزار شد نیز خبرنگاران پایگاه خبری تحلیلی جهانبین نیوز به عنوان رسانه برتر در امر اطلاع رسانی و پوشش خبری مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

گفتنی است پایگاه خبری تحلیلی جهان بین نیوز از ابتدای سال ۹۱ با عنایت و توجه جوانان فعال فضای مجازی در استان چهارمحال و بختیاری راه اندازی شد و همان طور که از مسمای آن پیداست بر گرفته از کوه سر برافراشته جهان بین، جهان را با نگاهی متفاوت ،احترام متقابل ورشد بصیرت همه جانبه برای همگان تارسیدن به عدالت جهانی می بیند.

این رسانه بدون وابستگی به هیچ حزب و گروهی با رویکردی کاملا" مستقل در جهت ارتقای بینش و آگاهی مردم به خصوص هم استانی های عزیز ایجاد شده و در این مسیر آمادگی دارد در جهت رفع مشکلات و موانع موجود در استان با همکاری مردم عزیزمان نقش موثر و خداپسندانه ای ایفا نماید. در همین راستا ضمن آمادگی کامل برای دریافت اخبار و نظرات شما عزیزان در بخش "طرح مشکل از شما پیگیری از ما"، از کلیه علاقه مندان و نویسندگان استان دعوت می شود مطالب قابل انتشار درحوزه های مختلف: اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و...خود را به سامانه ارسال خبر ارسال نمایند.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کاملاً استقلال شما مشخص است !

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۳۵:۴۱

28 Dec 2019