۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷
کد مطلب : ۲۳۹۰۷

نارضايتي مردم ازخدمات دهي نامناسب درترمينال بن تا کرايه هاي مازاد ميني بوس ها

ترمينال بن به عنوان تنها ترمينال شهرستان بن؛ سال هاست که مورد بي توجهي مسئولين بوده و شرايط بد خدمت رساني به مسافران اين شهرستان موجب نارضايتي مردم شده است.
نارضايتي مردم ازخدمات دهي نامناسب درترمينال بن تا کرايه هاي مازاد ميني بوس ها
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، ترمينال بن به عنوان تنها ترمينال در شهرستان بن؛ سال هاست که مورد بي توجهي مسئولين بوده و شرايط بد خدمت رساني به مسافران اين شهرستان موجب نارضايتي مردم شده است.

در طول اين سال ها وضعيت نامناسب ترمينال بن، هيچ تغييري نکرده و با تبديل شدن بخش بن به شهرستان بن انتظار مي رود نسبت به رفع مشکلات اين ترمينال به عنوان تنهاترمينال شهرستان بن توجهي ويژه شود.

وضعيت نامناسب اين ترمينال نه تنهاشهروندان را ناراضي کرده است بلکه ناخودآگاه فکر هر مسافر تازه واردي به اين شهرستان را به عدم مديريت صحيح اجرايي در اين شهرستان خواهد کشاند؛ چرا که براي يک مسافر، ترمينال اولين جايي است که به آن وارد مي شود و مي تواند نشاني از فرهنگ و يا عملکرد مسئولان را با خود به همراه داشته باشد.


برخي از ميني بوسهاي مسير بن به شهرکرد فرسوده و غير استاندارد بوده و بيش از رفاه مسافران موجبات ناراحتي آنان را فراهم کرده است، همچنين برخي از اين ميني بوس ها از سيستم گرمايشي و سرمايشي مناسب برخوردار نبوده و در فصول گرم و سرد تاثير منفي بر سلامتي و آسايش مسافرين مي گذارد.

يکي ديگر از نارضايتي هاي مردم اين شهرستان از نحوه دريافت کرايه بعضي از رانندگان است به طوري که نرخ کرايه تعيين شده ۸۸۶۷ريالي براي مسافران اين خط بوده و برخي از رانندگان ۱۰۰۰۰ ريال از مسافران دريافت مي کنند.

از ديگر مشکلات ترمينال بن نبود فضاي سبز مناسب ، نبود امکانات رفاهي مناسب و سرويس بهداشتي مجهز، نماز خانه پاکيزه و مناسب، سکو و يا اتاق انتظار با امکانات سرمايش و گرمايشي براي رفاه حال مسافرين و رانندگان است و اين ترمينال از کمترين امکانات اوليه و البته نامناسب برخوردار بوده و مسافرين در طول زمان انتظار بيش از حد آزرده خاطر خواهند شد.

حضور نامنظم ماشين هاي خط مسافربري در طول روز در ترمينال و به ويژه در ايام تعطيلات باعث شده است تا مسافربرهاي شخصي ازاين موقعيت سواستفاده کرده و نسبت به جابجاي مسافران اقدام کنند و هيچ گونه نظارتي بر روي اين مسافربر هاي شخصي نبوده به طوري که نه تنها نسبت به قوانين راهنماي رانندگي بي تفاوت هستند بلکه نرخ کرايه مصوبي ندارند و تحت نظارت هيچ نهادي درحال فعاليت هستند.


بنظر مي رسد يکي از راههاي رفع مشکلات اين ترمينال تبديل شدن آن به يک تعاوني است و اين قولي است که سال گذشته فرماندار بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر به شهروندان اين شهرستان داده است؛ اميدواريم در آينده نزديک شاهد پيگيري هاي مسئولين و رفع مشکلات اين ترمينال باشيم.

پايگاه خبري تحليلي زنگ خبر، آمادگي انعکاس پاسخ مسئولين به شهروندادن را دارد.

انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۰۴:۱۵

29 Dec 2019