۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶
کد مطلب : ۲۳۷۳۳
رئيس اداره فرهنگ وارشاد اسلامي شهرستان اردل:

شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل پیام شهداست

شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل شعار شهدا و استمرار راه امام شهداست و مسئله است که با تغییر شرایط زمانه قابل انحراف نیست.
شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل پیام شهداست
به گزارش جهانبین نیوز، قاسم همتي رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل در گفت و گو با هفت چشمه با اشاره به فرمايشات و رهنمودهاي مقام معظم رهبري در خطبه هاي نماز عيد فطر تصريح کرد: استکبار ستيزي از مباني انقلاب است و آمريکاي جنايتکار هم مصداق کامل استکبار است.

همتي با بيان اينکه امروز نفرت از استکبار يک فرهنگ احساسي نيست بلکه در بندبند ملت ايران جاگرفته است،خاطرنشان کرد: تنها راه مقابله با استکبار جهاني همين استکبارستيزي و نفرت از استکبارجهاني است.

وي با بيان اينکه شعار مرگ بر آمريکا و مرگ بر اسرائيل پیام شهدا و استمرار راه امام شهداست و مسئله است که با تغيير شرايط زمانه قابل انحراف نيست تأکيد کرد: درخواست مرگ براي آمريکا و اسرائيل درخواست مرگ و نابودي براي ظلم، بي‌عدالتي و ستم است و در فرهنگ همه انبياء مبارزه با ظالم است.

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل حمايت ايران اسلامي از کشورهاي دوست و مستضعفان جهان را هميشگي دانست و گفت: اسلام به ما دستور داده است که دشمن ظالم و حامي مظلوم باشيم و براين اساس ايران اسلامي از سوريه، فلسطين، يمن، بحرين و کشورهاي اسلامي که به آنها ظلم مي‌شود حمايت مي‌کند.


انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۴۱:۴۰

27 Dec 2019