۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷
کد مطلب : ۲۳۷۱۷
نماینده مردم در شهرستان های اردل، فارسان و کیار در مجلس:

لزوم تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه های نیمه تمام استان

نماینده مردم در شهرستان های اردل، فارسان و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه استان چهار محال و بختیاری دغدغه همه جوانان است که برای توسعه مسئولین باید برنامه های موثر را سرلوحه کارخود قرار دهند.
لزوم تخصیص اعتبار برای تکمیل پروژه های نیمه تمام استان
حمیدرضا عزیزی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز با بیان اینکه برگزاری سمینار ها و همایش ها می تواند یکی از راهکارهایی برای توسعه استان باشد گفت: با ایجاد اشتغال و شناسایی توانمندی های جوانان چه در استان و چه در کشور می توانیم به توسعه استان کمک کنیم.

عزیزی بیان داشت: شهرستان های ما جزء محروم ترین شهرستان های استان می باشد که لازم است مسئولین توجه بیشتری به این سه شهرستان ها داشته باشند و در توسعه آن ها از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی با اشاره به اینکه یک چهارم راه های استان در شهرستان کوهرنگ می باشد بیان داشت: مشکلات راه های استان باید هرچه سریعتر بررسی شود.

عزیزی با بیان اینکه آب منطقه ای استان ضعیف عمل می کند اذعان داشت: در چند سال اخیر ما شاهد توسعه و تکمیل پروژه های آب در استان نبوده ایم.

وی یادآور شد: لازم است هرچه سریعتر اعتبارات لازم و کافی به پروژه های نیمه تمام تخصیص داده شود تا هرچه سریعتر به بهره برداری رسد.

عزیزی تاکید کرد: همه ما نباید شعار سال که همان هم دلی و هم زبانی است فراموش کنیم و همواره این شعار را سرلوحه کار خود قرار دهیم.


انتهای پیام/ ۱۰۲۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۷:۴۰

12 Feb 2020