۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸
کد مطلب : ۲۳۶۹۴
برگزاري نشست بازخورد منفي شبکه هاي اجتماعي و ماهواره اي در کوهرنگ

گردانندگان برنامه هاي ماهواره و شبکه هاي غيراخلاقي يهوديان هستند

مبلغه اعزامي ماه مبارک رمضان به شهرستان کوهرنگ گفت: گردانندگان برنامه هاي ماهواره و شبکه هاي غيراخلاقي همين يهوديان دشمن اسلام هستند.
گردانندگان برنامه هاي ماهواره و شبکه هاي غيراخلاقي يهوديان هستند
به گزارش جهانبین نیوز، مبلغه اعزامي به شهرستان کوهرنگ در گفت و گو با کوهرنگ خبر اظهار کرد: اين نشست با موضوع بازخورد منفي شبکه هاي اجتماعي و ماهواره اي در زندگي فردي و اجتماعي اشخاص و هشدار در اين زمينه با حضور خواهران در کوهرنگ برگزار شد.
 
زهرا کاظمي، در اين نشست به بيان تفسير آيات قرآن در جزء اول سوره بقره آيات ۸۰ تا ۸۵ که اشاره به معرفي قوم يهود براي مسلمانان کرده است، پرداخت و افزود: گردانندگان برنامه هاي ماهواره و شبکه هاي غيراخلاقي همين يهوديان  دشمن اسلام هستند.
 
وي افزود: بر هر مسلماني لازم است از خود سوال کند چرا دشمن براي من برنامه هاي غير اسلامي و غير اخلاقي مي سازد و هدف دشمن چيست و چرا دشمن هزينه مي‌کند تا به اسلام و کشورهاي اسلامي ضربه بزند و اينگونه سوالات زمينه ساز روشني  و انتخاب راه درست است.
 
وي در ادامه اين نشست مطالبي در خصوص تاثيرات منفي ماهواره در زندگي زناشويي و روح و روان  مخاطب بخصوص مخاطب شيعه، پرداخت و افزود: با ايماني قوي و نزديک شدن به خداوند و پيروي از دستورات الهي تمام نقشه هاي دشمنان براي زندگي اسلامي مسلمانان نقش برآب مي‌شود.
 
نشست بررسي،شناسايي و بازخورد منفي شبکه هاي اجتماعي و ماهواره اي در زندگي فردي و اجتماعي اشخاص، با حضور  جمعيت زيادي از خواهران در کوهرنگ برگزار شد.
 

انتهاي پيام1020ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۴۱:۴۰

28 Dec 2019