۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹
کد مطلب : ۲۳۶۹۰
کارشناس مسائل مذهبي:

سياست خبيثانه تشيع لندني اختلاف افکني است

کارشناس مسائل مذهبي گفت: یکی از سياست های خبيثانه تشيع لندني اختلاف افکني است و اين چيزي است که با دين حق و مکتب امام صادق عليه السلام فاصله دارد.
سياست خبيثانه تشيع لندني اختلاف افکني است
به گزارش جهانبین نیوز حجت السلام و المسلمين مجتبي حسين ميرزايي کارشناس مذهبي در باره ماهيت تشيع انگليسي درگفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت: علت نام گذاري اسلام امريکايي و تشيع انگليسي در مقابل اسلام ناب و مکتب حقه تشيع از سوي امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري ،گرفتن مستقيم مباني اعتقادي از سوي امثال انگليس و آمريکا نيست چرا که شيعيان داعيه تبعيت از اهل بيت عليهم السلام دارند، بلکه منظور استفاده ناصحيح از معارف اين مکتب هدايت گر از جمله غلو و افراط در مسايل عاطفي و تضعيف عقلانيت،و هر آنچه که در راستاي اهداف ظلماني منافع کشورهاي دنيا محور است مراد ايشان است.

حسين ميرزايي افزود: مسايلي که اين شياطين بزرگ با برجسته کردن آن ها در صدد است تا شيعه که تنها مکتب پويا ،بالنده ،ظلم ستيز و استکبار ستيز است را مشغول خود کند و بي تفاوتي نسبت به تعدي ها و تجاوزهاي انساني را به عنوان اعتقادي صحيح و تکفير و عصبيت و تعصب درون مذهبي رابه عنوان مرامي راسخ نهادينه کنند.

وي تصريح کرد: اگر مباحث اعتقادي اين مکتب حقه از سوي عالمان ذي صلاح ديني تبيين نشود دستاويز بدخواهان اين مکتب خواهد شد.

حسين ميرزايي به روايتي از امام رضا عليه السلام اشاره کرد و گفت: در اين روايت آمده است روايات ما همانند قرآن هفتاد بطن دارند محکم و متشابه، ناسخ و منسوخ، عام و خاص مطلق و مقيد دارند؛ کساني مي توانند از بين روايات معارف صحيح اعتقادي و عملي را استخراج کنند که اشراف کامل به آيات و روايات داشته باشند و الا ،خواسته يا ناخواسته با دشمنان اين مکتب حقه هم صدا و همسو خواهند شد.

وي افزود: روايات ما بايد توسط عالمان و مجتهدين براي مردم تدوين شود تا از انحرافات جلوگيري شود.

حسين ميرزايي گفت: مثلا در مباحث تبري و تولي ، اکتفا به روايات تبري بدون در نظر گرفتن قران و ساير روايات موجب ايجاد اختلاف ميان مسلمانان و حتي بين خود شيعيان خواهد شد.

کارشناس مسائل مذهبي گفت: تبري در کنار روايات تقيه تعادلي ايجاد مي کند که خداوند متعال و اهل بيت عليه السلام خواستار آن هستند.

حسين ميرزايي تاکيد کرد: دشمنان مکتب تشيع از جمله انگليس که سرلوحه سياست هاي خبيثانه اش اختلاف افکنيست روي اين مباحث دست گذاشتند و اين چيزي است که با دين حق و مکتب امام صادق عليه السلام فاصله دارد.

وي خاطر نشان کرد: امام راحل (ره) و مقام معظم رهبري و مراجع بيدار تشيع بين جريان صحيح اعتقادي و فکري ديني و جريان ناصحيح وانحرافي تمايز قائل شدند.

کارشناس مسائل مذهبي تاکيد کرد: آنچه موجب سعادت وفلاح در دو دنياست عمل طبق مباني صحيح برخاسته از معارف صحيح قرآن وسنت است،

حسين ميرزايي اظهار کرد: يک قدم عقب و جلو حرکت کردن از مکتب اهل بيت عليه السلام موجب ضلالت و گمراهي است و ويراني به بار خواهد آورد و تبعيت بي چون چرا از قران و عترت عامل هدايت ونجات است.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۳۴:۲۸

31 Jan 2020