۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲
کد مطلب : ۲۳۶۸۷
رهایی از گرمای طاقت فرسای بوشهر؛

مناطق دیدنی وگردشگری استان چهارمحال بختیاری پذیرای بوشهری ها+تصویر

مناطق دیدنی وگردشگری استان چهارمحال بختیاری درفصول گرم سال و تعطیلات آخرهفته پذیرای بوشهری های زیادی می باشد که ازهوای گرم و شرجی طاقت فرسای بوشهر فرارکرده اند تا اندکی را درهوای بهاری استان چهارمحال بختیاری سپری کنند.
مناطق دیدنی وگردشگری استان چهارمحال بختیاری پذیرای بوشهری ها+تصویر

به گزارش جهانبین نیوز به نقل از چغادک نیوز، استان چهارمحال بختیاری یکی استانهایی است که در فصل بهار و تابستان میزبان مسافرین و گردشگران داخلی و خارجی و به خصوص شهروندان جنوبی می باشد .

مکانهای تفریحی وگردشگری این استان به دلیل داشتن شرایط مناسب جهت اسکان مسافران و وجود امکانات رفاهی متعدد و همچنین نزدیکی این استان با استان بوشهردر فصول گرم سال بوشهری های متعددی را در تعطیلات آخر هفته به آنجا سرازیرمی کند تا خود را از هوای گرم و شرجی طاقت فرسای بوشهر رها سازند و اندکی را درهوای بهاری استان چهارمحال بختیاری سپری کنند و همانگونه که پایتخت نشینان خود را جهت تفریح به شمال می رسانند بوشهریها نیز بدلیل تفاوت فاحش دمای هوا در این استان و استانهای دیگری همچون فارس و کهگیلویه و بویر احمد به این استانها سفر می کنند.

 مناطقی که بیشترین مسافرین وگردشگران را  به خود جای می دهد در شهر بروجن، تفریحگاه سیاسرد، شهرکوهرنگ، چشمه دیمه، آبشار شیخ علی خان  وغار یخی. شهر بن، گردابه بن، شهر سامان، پل زمان خان.شهر فارسان، پیرغار می باشد.

در ذیل تصاویر ارسالی ازخانواده (تراب) از استان بوشهر را می بینید که به این استان سفر نموده اند.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۱۳:۰۱

23 Feb 2020