۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲
کد مطلب : ۲۳۳۶۵
فرماندار شهرستان اردل:

غني سازي اوقات فراغت دانش آموزان از مهم ترين اركان نظام تعليم و تربيت است

فرماندار شهرستان اردل گفت:غني سازي اوقات فراغت دانش آموزان و برنامه ريزي صحيح، اصولي و هدفمند براي شكوفا كردن استعدادها و توانمندي هاي آن ها در خلال اوقات فراغت از مهم ترين اركان نظام تعليم و تربيت است.
غني سازي اوقات فراغت دانش آموزان از مهم ترين اركان نظام تعليم و تربيت است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، محمد نوذري فرماندار شهرستان اردل درجلسه شوراي آموزش و پرورش شهرستان اظهار داشت:انجام برنامه ريزي مناسب جهت پر كردن اوقات فراغت دانش آموزان به شكل مطلوب بايد صورت گيرد تا دانش آموزان در طول تعطيلات سه ماهه مدارس از فضاي مدرسه فاصله زيادي نگيرد بلكه آموزش هاي مفيد كه در روند پيشرفت تحصيلي آنان اثرگذار است فرا گيرند.

نوذري افزود: پيش از بررسي برنامه هاي اوقات فراغت، بايد به اهميت و ضرورت غني سازي اين اوقات پرداخت.

وي گفت: غني سازي اوقات فراغت دانش آموزان و برنامه ريزي صحيح، اصولي و هدفمند براي شكوفا كردن استعدادها و توانمندي هاي آن ها در خلال اوقات فراغت از مهم ترين اركان نظام تعليم و تربيت است.

اين مقام مسئول بيان کرد:فضاي مدرسه هر چند هم از امكانات ورزشي و پرورشي و مربيان توانمند برخوردار باشد، به تنهايي نمي تواند پاسخگوي نيازهاي غير درسي و تربيتي دانش آموزان باشد.

فرماندار شهرستان اردل با بيان اينکه غني سازي اوقات فراغت نوجوانان و جوانان دانش آموز در عصر كنوني با نگاه به تهاجم فرهنگي بسيار ضروري مي نمايد فزود: غفلت ورزيدن از ميليون ها ساعت اوقات فراغت اين قشر عظيم خسارات جبران ناپذيري بر آينده جامعه در پي خواهد داشت.

نوذري اظهار کرد:در اين راستا بايد با استفاده از توان اجرايي و امكانات آموزشي، ورزشي و تربيتي آموزش و پرورش و بهره گيري از مشاركت بخش خصوصي و جلب مشاركت هاي دانش آموزان و اولياء به اين امر مهم مبادرت ورزيد.


انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۱:۵۰

27 Dec 2019